هاست پرسرعت
بازی

نسخه‌های اول و دوم Project Cars از فروشگاه‌ها حذف خواهند شد

نسخه‌های اول و دوم Project Cars از فروشگاه‌ها حذف خواهند شد

به‌نظر می‌رسد که بازی‌های Project Cars 1 و Project Cars 2 طی ماه‌های آینده از فروشگاه‌ها حذف خواهند شد.

نسخه اصلی سری مسابقه‌ای استودیوی اسلایتی مد (Slightly Mad) در تاریخ 11 مهر 1401 (3 اکتبر 2022) از لیست فروش حذف شده و دنباله آن نیز در تاریخ 30 شهریور 1401 (21 سپتامبر 2022) از فروشگاه‌ها خارج می شود.

این خبر در حساب توییتر Project Cars تایید شد که گفت این تصمیم به دلیل پایان یافتن مجوزهای خودروها و پیست‌ها صورت گرفته است. هر دو بازی کاملا قابل بازی خواهند بود و بازیکنان همچنان می‌توانند از تمام ویژگی‌های بازی از جمله بخش چند نفره لذت ببرند. در این پیام افزوده شد:

تبلیغات

ما همچنان روی ساخت بهترین عناوین مسابقه‌ای متمرکز هستیم و همانطور که قبلا ذکر شد، مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد پروژه بعدی اسلایتی مد در زمان مناسب هستیم.

شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) بازی Project Cars را در سال 2015، Project Cars 2 در سال 2017 و Project Cars 3 را در سال 2020 منتشر کرد. همچنین این شکرت Fast & Furious Crossroads را منتشر کرد که البته با استقبال به شدت منفی روبه‌رو شد. کدمسترز (Codemasters‌) در سال 2019 استودیوی اسلایتی مد را قبل از خریداری شدن خود توسط الکترونیک آرتر (Electronic Arts)، خریداری کرد.

Emperor Nima ShamsmeysambDr.Pyro

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا