هاست پرسرعت
بازی

نسخه‌ی موبایلی Wreckfest با انتشار تریلری معرفی شد

نسخه‌ی موبایلی Wreckfest با انتشار تریلری معرفی شد

ناشر بازی Wreckfest یعنی هندی گیمز (Handy Games) اعلام کرد نسخه‌ی موبایلی این عنوان در دست ساخت قرار دارد و برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

به گفته‌ی سازندگان، در این نسخه شاهد تجربه‌ی کاملی از Wreckfest خواهیم بود. در واقع، این بازی شامل ارتقاها و انتخابات مربوط به شخصی‌سازی می‌شود و امکان شرکت در چند حالت مختلف را برای بازیکنان فراهم می‌کند که علاوه بر مسابقه‌ی معمولی، رقابت‌های Demolition Derby را هم شامل می‌شود. همچنین، بازی Wreckfest Mobile از حالت چندنفره و چالش‌های مختلف آن پشتیبانی می‌کند.

تریلر منتشرشده در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

اخیراً شاهد عرضه‌ی Wreckfest روی نینتندو سوییچ بوده‌ایم که با نرخ فریم 30 اجرا می‌شود، در بخش چندنفره از 16 بازیکن پشتیبانی می‌کند و دو فصل محتوایی خواهد داشت. عرضه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 5 نیز در ماه ژوئن رخ داد. گرافیک این نسخه ارتقا یافته است، با نرخ فریم 60 و وضوح 4k اجرا می‌شود و از سایر ویژگی‌های مخصوص این کنسول نظیر محرک‌های تطبیقی (Adaptive Triggers) پشتیبانی می‌کند.

بازی Wreckfest در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و استیدیا در دسترس قرار دارد.

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس/اس این بازی ادامه‌ی سال جاری منتشر خواهد شد.

Lonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا