هاست پرسرعت
بازی

نسخه‌ی پلی استیشن بازی Sky: Children of the Light معرفی شد

نسخه‌ی پلی استیشن بازی Sky: Children of the Light معرفی شد

با اعلام رسمی استودیوی Thatgamecompany، بازی ماجرایی Sky: Children of the Light برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر می‌شود و از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند.

این عنوان جهان‌آزاد که در سبک ماجراجویی ارتباطی (social adventure) قرار دارد، ابتدا در سال 2019 برای سیستم عامل iOS منتشر شد، سپس به اندروید آمد و در آخر برای نینتندو سوییچ انتشار یافت. همانطور که گفته شد، این بازی از قابلیت کراس پلی (Cross-play) پشتیبانی می‌کند و دارندگان بازی در تمامی پلتفرم‌های مذکور می‌توانند با یکدیگر این عنوان را تجربه کنند.

سایر گفته‌های استودیوی سازنده به شرح زیر است:

تبلیغات

به زودی اطلاعات بیش‌تری منتشر خواهد شد، زیرا پیش از خوش‌آمدگویی به بازیکنان جدید، موارد زیادی باید آماده‌سازی شود. همچنین، شرکت‌کنندگان در بتای آینده‌ی بازی به تغییراتی بر خواهند خورد که به دلیل آماده‌سازی بازی برای دارندگان نسخه‌ی پلی استیشن اعمال می‌شوند.

استودیوی Thatgamecompany

داستان بازی Sky: Children of the Light در قلمروی ماورایی رخ می‌دهد که از هفت بخش تشکیل شده است. مسیر بازیکنان از جزیره‌ای به نام Home آغاز می‌شود و پس از آن، قابلیت پرواز به آن‌ها اعطا خواهد شد. هنگام کاوش در این قلمرو، بازیکنان به ارواحی برخورد می‌کنند که در ازای Candles (ارز رایج بازی) آیتم‌هایی در اختیارشان می‌گذارند. فرزندان روشنایی (Children of the Light) نیز به آن‌ها Winged Light می‌دهند که سطح شنل و میزان حداکثر نیروی کاوش در مناطق دور را برای بازیکن ارتقا می‌دهد.

بخش ارتباطی بازی نیز شامل خرید و فروش آیتم‌ها و توانایی‌ها از سایر بازیکنان با استفاده از Candles خواهد بود. طی چند سالی که از انتشار بازی می‌گذرد، به‌روزرسانی‌های متعددی منتشر شده و مناطق و مأموریت‌های جدید را به آن افزوده است.

ETERNAL_MAN (از بن بازگشته)AminPSDr.PyroshadowmarioSaman_hk

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا