نسخه‌ی Game of the Year بازی Far Cry 6 با قیمت 120 دلار منتشر شد

نسخه‌ی Game of the Year بازی Far Cry 6 با قیمت 120 دلار منتشر شد

بازی Far Cry 6 به تازگی نسخه‌ی کامل Game of the Year خود را دریافت کرده است. این نسخه 119.99 دلار است، اما کسانی که بازی اصلی را دارند می‌توانند با پرداخت 59.99 دلار آن را به این نسخه ارتقا دهند.

اخیرا گزارشی منتشر شده بود که ادعا می‌کرد یک نسخه‌ی Game of the Year برای بازی Far Cry 6 قرار است به زودی منتشر شود. حال مشخص شده که این نسخه کاملا واقعیت دارد. در واقع این نسخه همین الان برای پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس است. یوبی‌سافت (Ubisoft) اصلا در مورد این نسخه صحبت نکرده است. با این حال همین حالا می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن یا فروشگاه ایکس باکس آن را خریداری کنید.

این نسخه شامل بازی اصلی، تمام آپدیت‌های رایگانی که برای آن منتشر شده، سیزن پس اصلی بازی که شامل سه بسته الحاقی با محوریت آنتاگونیست‌های قبلی Far Cry می‌شود و Far Cry 3: Blood Dragon است. به علاوه نسخه‌ی Game of the Year شامل یک بسته الحاقی جدید با نام Lost Between Worlds هم هست که به زودی منتشر خواهد شد.

قیمت این پکیج کامل 119.99 دلار است که آن را به یکی از گران‌ترین نسخه‌های Game of the Year تبدیل می‌کند. با این حال خبر خوب این است که دارندگان نسخه‌ی اصلی بازی می‌توانند با پرداخت 59.99 دلار بازی خود را به این نسخه ارتقا دهند. هنوز اطلاعاتی در مورد این بسته الحاقی جدید هم منتشر نشده است.

بازی Far Cry 6 در حال حاضر بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، سرویس استریم استدیا و پلتفرم PC در دسترس است.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل