هاست پرسرعت
بازی

نسخه‌ی PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 محدودیت شماره تلفن خواهد داشت

نسخه‌ی PC بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 محدودیت شماره تلفن خواهد داشت

همانند Overwatch 2، بازی Call of Duty: Modern Warfare هم قرار است بر روی PC شامل محدودیت‌هایی در رابطه با اتصال حساب‌های کاربری به شماره تلفن داشته باشد.

آن‌هایی که به تجربه‌ی بازی‌های چندنفره بر روی PC عادت دارند با الزام شماره موبایل برای تجربه‌ی حالت‌های Ranked غریبه نیستند. با این حال به نظر می‌رسد که اکتیویژن (Activision) کمی در این امر زیاده‌روی کرده است. به تازگی بازی Overwatch 2 به خاطر ضروری بودن لینک کردن شماره تلفن با حساب کاربری برای دسترسی ساده به بازی مورد انتقاد قرار گرفت. قضیه از جایی بدتر می‌شود که می‌فهمیم تلفن‌های اعتباری برای انجام این کار پاسخ‌گو نیستند.

تبلیغات

با این حال علی رقم انتقادات به نظر می‌رسد که یک بازی اکتیویژن دیگر هم قرار است دنباله‌روی راه Overwatch 2 باشد. صفحه‌ی Phone Notifications بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در Battle.net ‌می‌گوید که کسانی که به دنبال تجربه‌ی این بازی هستند باید با همان محدودیت‌های شماره تلفن Overwatch 2 سر و کله بزنند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا اکتیویژن با توجه به مشکلاتی که Overwatch 2 با آن‌ها روبه‌رو شده تصمیم به تغییر این محدودیت برای عرضه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 2 می‌گیرد یا خیر.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 6 در تاریخ آبان 1401 (28 اکتبر 2022) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند یک هفته زودتر به بخش داستانی آن دسترسی خواهند داشت.

Leon S. Kennedyامیرمحمدرضاvahid gamerCRYSIS1776saeed Khjohn117کاکاسنگیEzio Auditore da FirenzeMaster?riddler؟Zahragamer2

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا