هاست پرسرعت
بازی

نسخه نسل نهمی The Witcher 3 برای انتشار در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است

نسخه نسل نهمی The Witcher 3 برای انتشار در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است

سی‌دی پروجکت (CD Projekt) تایید کرده است که نسخه نسل نهمی بازی The Witcher 3: Wild Hunt همچنان برای انتشار در اواخر امسال برنامه‌ریزی شده است.

در جریان تماس شرکت در روز چهارشنبه، رئیس و مدیر عامل سی‌دی پروجکت، آدام کیسینسکی (Adam Kiciński)، گفت که بازی در مسیر انتشار در سه ماهه چهارم سال 2022 است. او همچنین گفت که این شرکت انتظار دارد سری جدید Witcher که در ماه مارس معرفی شد، از بیش از یک بازی تشکیل شود.

تبلیغات

نسخه نسل نهمی The Witcher 3 در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود اما تا سه ماهه دوم سال 2022 به تعویق افتاد. با این حال، در ماه آوریل سی‌دی پروجکت مجددا انتشار این نسخه را به تعویق انداخت. نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اکس و اس بازی The Witcher 3 توسط شرکت سیبر اینتراکتیو (Saber Interactive) ساخته می‌شود که پیش‌تر وظیفه پورت بازی روی نینتندو سوییچ را بر عهده داشت.

نسخه نسل نهمی The Witcher 3 شامل بسته‌های الحاقی الهام گرفته شده از سریال نتفلیکس خواهد بود. این بازی به صورت مستقل برای PC، ایکس باکس سری اکس و اس و پلی استیشن 5 به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای بازیکنانی که قبلا این بازی را خریداری کردند، منتشر می‌شود.

Mohamad4Avahid gamerDARKSIRENInvisible bearded userهادی صفاییJailor70mahdi12345CorvomeysambfarshadxWitcher GeraltMohsenj74Albertامیر گیمرLonesome guySTAR(Squatlatex(Old man editionمتین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا