هاست پرسرعت
بازی

نسخه PC بازی Persona 3 Portable در کره جنوبی رده بندی سنی شد

نسخه PC بازی Persona 3 Portable در کره جنوبی رده بندی سنی شد

اخیراً رده‌بندی سنی بازی Persona 3 Portable برای PC در کشور کره‌ی جنوبی ثبت شده است و ظاهراً به زودی شاهد معرفی و اعلام تاریخ انتشار نسخه‌ی PC عنوان مذکور خواهیم بود.

استودیوی اتلوس (Atlus) چندی پیش اعلام نمود که بازی Persona 3 Portable برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد. با این حال، هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی اعلام نشده است. با این حال، توییتر ایکس باکس ادعا کرده است که اثر مذکور در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در عین حال، توییتر Gematsu به‌تازگی با انتشار توییتی از ثبت رده‌بندی سنی نسخه‌ی PC بازی Persona Portable در کمیته رده‌بندی سنی و مدیریت بازی‌ها در کشور کره جنوبی (GRAC) خبر داده است. با توجه به این خبر، ممکن است در رویداد TGS 2022 شاهد نمایش و اعلام تاریخ انتشار بازی مذکور باشیم. اتلوس پیش از این اعلام کرده بود که با عناوین Persona 4 Golden و Persona 5 Royal در رویداد TGS 2022 حضور خواهد داشت.

تبلیغات

پیش‌تر مشخص شده بود که بازی Persona 5 Royal در تاریخ 21 اکتبر (29 مهر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، PC و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. همچنین این بازی به همراه عنوان Persona 4 Golden از روز اول عرضه، در دسترس مشترکان سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

بهزاد سالمیlevinemeysambLonesome guyامیر حسینAlbert

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا