نسخه PS5 بازی The Witcher 3 از دورنمای بهتری برخوردار است

نسخه PS5 بازی The Witcher 3 از دورنمای بهتری برخوردار است

کارشناسان Digital Foundry نسخه‌های مختلف بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تست کردند و متوجه شدند که نسخه پلی استیشن 5 از دورنمای با کیفیت‌تری برخوردار است.

در توضیحات Digital Foundry آمده است:

به نظر می‌رسد تفاوت زیادی در Draw Distance یا دورنمای نسخه‌های مختلف وجود دارد، به خصوص در شاخ و برگ درختان، این تفاوت‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهند. به عبارت دیگر، گیاهان در پلی استیشن 5 بسیار دورتر از نسخه سری اکس دیده می‌شوند. برای شفافیت بیشتر، تراکم شاخ و برگ‌ها زمانی که کشیده می‌شوند یکسان است، فقط محدوده رندر نسخه پلی استیشن 5 روی مقدار بالاتری تنظیم شده است.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition اوایل این ماه برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری اکس و اس منتشر شد. نسخه اولیه این بازی، در ابتدا برای پلی استیشن 4، PC و ایکس باکس وان منتشر شد و تعدادی بسته الحاقی نیز دریافت کرد. همه آن‌ها در نسخه جدید بازی گنجانده شده‌اند.

استودیو سی‌دی پروجکت رد (CD Projekt Red) تایید کرد که سری جدید بازی‌های The Witcher و همچنین بازسازی کامل نسخه اول با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته می‌شوند. در این بین طرفداران، سریال The Witcher نتفلیکس را دارند تا آن‌ها را سرگرم کند، اگرچه هنری کویل (Henry Cavill) دیگر نقش گرالت را بازی نخواهد کرد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل