هاست پرسرعت
خودرو

نسل بعدی بی ام و X2 شبیه یک بچه XM خواهد بود

نسل بعدی بی ام و X2 شبیه یک بچه XM خواهد بود

به گفتهٔ مقامات ب‌ام‌و، نسل بعدی X2 کراس‌اوور بزرگ‌تری با حالت کوپه مانند بیشتر خواهد بود که شبیه نسخهٔ کوچک‌تری از مدل‌های X4 و X6 به نظر خواهد رسید.

تعدادی از مقامات ب‌ام‌و در گفتگو با کارباز جزئیات هیجان‌انگیزی در مورد نسل بعدی کراس‌اوور X2 گفته‌اند. این خودرو مثل نسل کنونی در پلت‌فرم و پیشرانه‌ها با X1 اشتراک خواهد داشت اما ب‌ام‌و این بار در مسیر متفاوتی حرکت خواهد کرد. دکتر «نیکولای مارتین» معاون ارشد بخش تجربهٔ رانندگی ب‌ام‌و می‌گوید:

خریداران معترض بودند که X2 کوچک‌تر اما گران‌تر از X1 است

درنتیجه، نسل بعدی X2 بزرگ‌تر از نسل قبلی و احتمالاً بزرگ‌تر از X1 خواهد بود. این موضوع با آنچه در نوربرگ‌رینگ در حال آزمایش دیده‌ایم همخوانی دارد. طراحی نهایی X2 نیز بیشتر از قبل حالت کوپه مانند خواهد داشت و شبیه نسخه‌ای کوچک‌تر از مدل‌های X4 و X6 خواهد بود.

نسل بعدی بی ام و X2 شبیه یک بچه XM خواهد بود

یکی از سخنگویان ب‌ام‌و در این رابطه می‌گوید:

ما شاهد استقبال بیشتری از مدل‌هایی بودیم که دنباله‌روی زبان طراحی X6 هستند

مقامات باواریایی اما اطلاعات بیشتری در مورد نسل بعدی X2 نداده‌اند. بااین‌حال، با توجه به چیزی که در نسل جدید X1 دیده‌ایم، ب‌ام‌و قصد دارد کراس‌اوورهای کوچک خود را کاربردی‌تر کند. به همین دلیل، X1 جدید کشیده‌تر، عریض‌تر و بلندتر شده و فضای بار و سرنشین آن بشدت بهتر شده است. با قضاوت از روی پروتوتایپ‌هایی که در نوربرگ‌رینگ دیده‌ایم، X2 جدید هم در همین مسیر گام خواهد گذاشت. این در حالی است که X2 کنونی خصوصاً در صندلی عقب بسیار تنگ است.

نسل بعدی بی ام و X2 شبیه یک بچه XM خواهد بود

به‌احتمال‌زیاد، نسل بعدی X2 از همان پیشرانه‌های X1 استفاده خواهد کرد و بنابراین در اینجا هم شاهد یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور خواهیم بود که به یک گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ جدید متصل می‌شود. علاوه بر این، تصاویر جاسوسی ساخت نسخهٔ قوی‌تر M35i را هم نشان داده‌اند. این نسخه در نسل کنونی ۳۰۶ اسب بخار قدرت دارد اما به‌احتمال‌زیاد در نسل جدید قوی‌تر خواهد شد. X2 جدید در داخل هم کابینی مشابه X1 خواهد داشت.

نسل بعدی بی ام و X2 شبیه یک بچه XM خواهد بود

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۱۸ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا