هاست پرسرعت
بازی

نظارت جرج مارتین بر تمامی سریال‌های دنیای Game of Thrones

نظارت جرج مارتین بر تمامی سریال‌های دنیای Game of Thrones

با وجود این که مجموعه‌های زیادی از فرنچایز Game of Thrones در دست ساخت قرار دارد، اما جرج مارتین خواهان نظارت کامل بر آن‌ها است.

در سال 1996 بود که نخستین کتاب از Game of Thrones به چاپ رسید و تمام دنیا را شگفت‌زده کرد. از آن زمان تاکنون نه تنها 4 کتاب دیگر منتشر شده است، بلکه سریال Game of Thrones با تمام حواشی به اتمام رسید و یک مجموعه جدید تحت عنوان House of the Dragon نیز از آخر این ماه پخش خود را آغاز خواهد کرد.

علی‌رغم این که کتاب پایانی این فرنچایز هنوز از سوی جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) منتشر نشده، اما فرنچایز بازی تاج و تخت بیش از پیش در حال گسترش است. با توجه به 2 فصل آخر سریال Game of Thrones که رویه کاملاً متفاوتی را نسبت به کتاب‌ها در پیش گرفت و باعث اعتراض شدید طرفداران شد، این نویسنده بزرگ ژانر فانتزی اعلام کرده که قصد دارد تا کنترل کامل این فرنچایز را در دست داشته باشد.

او در طی مصاحبه با خبرگزاری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که:

گاهی می‌نشینم و به این موضوع فکر می‌کنم که من در جریان این موضوع چه جایگاهی دارم. آیا من جرج لوکاس هستم؟ آیا استن لی هستم؟ یا جایگاهی شبیه به جین رادنبری دارم؟ من چگونه با این فرنچایز در ارتباط خواهم بود؟ نمی‌دانم که جایگاه من تاکنون چگونه بوده است. استن لی هیچ جایگاهی در دنیای سینمایی مارول نداشت و نمی‌توانست اظهار نظر کند. کنار گذاشته شدن از دنیایی که به دست خودتان خلق شده است، اتفاقی غیرقابل تحمل می‌باشد.

با توجه به این که جرج مارتین در ساخت سریال جدید شبکه HBO حضور موثری دارد، احتمالاً در آینده نیز کنترل کاملی بر مجموعه‌های مرتبط با Game of Thrones خواهد داشت. مسئله‌ای که می‌تواند نتیجه مثبتی داشته و از تکرار وقایع ناامیدکننده جلوگیری کند.

طرفداران مجموعه بازی تاج و تخت می‌توانند در تاریخ 21 اوت (30 مرداد) شاهد پخش نخستین قسمت از House of the Dragon باشند.

منبع: مووی‌وب

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا