هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات انیمیشن DC League Of Super-Pets

نقدها و نمرات انیمیشن DC League Of Super-Pets

منتقدان نظرات خود درباره انیمیشن DC League Of Super-Pets از کمپانی دی‌سی را اعلام کردند و نمرات متوسطی به آن دادند.

انیمیشن ابر حیوانات لیگ دی‌سی (DC League Of Super-Pets) اثری ابرقهرمای از کمپانی دی‌سی به شمار می‌رود که توسط جرد استرن (Jared Stern) کارگردانی شده است. این انیمیشن ۴۵ روز پس از اکرانش روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه خواهد شد.

در این انیمیشن، لکس لوثر با صداپیشگی مارک مارون (Marc Maron)، لیگ عدالت را به دام انداخته است و حالا سگ سوپرمن به نام کریپتو با صداپیشگی دوئین جانسون (Dwayne Johnson) گروهی از حیوانات با قدرت‌های ابرقهرمانی را گردهم می‌آورد تا گروه لیگ عدالت را نجات بدهند. این گروه شامل سگی به نام آس با صداپیشگی کوین هارت (Kevin Hart)، خوکی به نام پی‌بی با صداپیشگی ونسا بایر (Vanessa Bayer)، لاکپشتی به نام مرتون با صداپیشگی ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) و سنجابی به نام چیپ با صداپیشگی دیگو لونا (Diego Luna) است.

انیمیشن «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» با اینکه هیچ گاه به اوج نمی‌رسد اما همچنان اثری سرگرم‌کننده و جذاب است که مطمئنا خانواده‌ها از تماشای آن لذت خواهند برد. در وب سایت متاکریتیک، بر اساس ۱۶ نقد منتشر شده، امتیاز ۶۰ از صد به ثبت رسیده است. در وب سایت راتن تومیتوز نیز از بین ۴۱ نقد منتشر شده، امتیاز ۷۶ درصد بدست آمده است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر در مورد این انیمیشن قرار دارد.

نظر منتقدان درباره انیمیشن DC League Of Super-Pets

  • راتن تومیتوز |‌ ۴۱ نقد – امتیاز ۷۶ درصد
  • متاکریتیک | ۱۶ نقد – امتیاز ۶۰ از صد
بتمن - DC League Of Super-Pets

«88/100 Polygon | منتقد: سامانتا نلسون»

انیمیشن «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» پیشگامانه و مبتکرانه نیست اما راه بسیار خوبی است تا بیننده‌های جوان با کاراکترهای کمیک‌های دی‌سی و همچنین قدرت‌ها و همراهان آن‎‌ها آشنا شوند.

تبلیغات

«83/100 The A.V. Club | منتقد: ایان اسپلینگ»

کارگردان و نویسنده جرد استرن به خوبی توانسته اثری سرگرم‌کننده و تماشایی خلق کند که در عین اینکه برای بچه‌ها عالی است، می‌تواند توجه طرفداران دنیای سینمایی دی‌سی و همچنین پدر و مادرها را به خود جلب کند.

«70/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» به روش معمولی و دوست‌داشتنی خود توانسته اثری سرگرم‌کننده و جذاب باشد و اثری متفاوت در دنیای ابرقهرمانی دی‌سی را رقم بزند.

«60/100 IGN | منتقد: سیدهانت ادلاکها»

انیمیشن «ابر حیوانات لیگ دی‌سی» از یک فیلم‌ساز برجسته و مبتکر در کنار خود بهره می‌برد اما صداپیشه‌های این اثر نتوانستند آن شخصیت و حس لازم را به کاراکترهای داستان بدهند.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

به نظر می‌رسد که تنها هدف از ساخت این انیمیشن، تبلیغی برای مجموعه اسباب‌بازی‎‌هایی باشد که در آینده بر اساس کاراکترهای مختلف این انیمیشن ساخته و روانه بازار می‌شوند.

«50/100 Screen Rant | منتقد: مولی فریمن»

دوئین جانسون و کوین هارت در گذشته نقش‌آفرینی‌های بسیار موفقی در کنار یکدیگر داشتند اما آن‌ها نتوانستند تا تنها با صداپیشگی خود این جذبه بین‌شان را به بیننده‌ها منتقل کنند. با وجود اینکه این انیمیشن از صداپیشه‌های بااستعداد و بزرگی بهره می‌برد اما نتوانسته چیز خاصی را ارائه کند.

«40/100 Empire | منتقد: جان نوجنت»

با وجود صداپیشه‌های برجسته و سرگرم‌کننده، این انیمیشن نتوانسته به خوبی از کاراکترهای خود بهره ببرد و آن‌ها را هدر می‌دهد. از سوی دیگر، احتمالا بیننده‌های بزرگسال از تماشای این اثر خسته خواهند شد.

DARKSIRENیوهانmeysamblevineJonah hexمرد بدون نامArnald

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا