هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

نقدها و نمرات انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

به تازگی نقدها و نمرات انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish منتشر شده و این اثر توانسته نمرات خوبی را بگیرد.

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) جدیدترین اثر از استودیو دریم‌ورکس به شمار می‌رود که دنباله‌ای برای انیمشن اصلی محصول سال ۲۰۱۱ محسوب می‌شود و این در حالی است که هر دو اثر نسخه‌ای فرعی از انیمیشن‌های شرک (Shrek) هستند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۶ نقد برای انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» منتشر شده که امتیاز ۹۶ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۵ از صد بر اساس ۷ نقد دیده می‌شود. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی در مورد این انیمیشن را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish

  • راتن تومیتوز | ۲۶ نقد – امتیاز ۹۶ درصد
  • متاکریتیک | ۷ نقد – امتیاز ۷۵ از صد
انیمیشن Puss in Boots: The Last Wish
انیمیشن Puss in Boots 2

«100/100 IndieWire | منتقد: اما استفانسکی»

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» داستانی آزادانه در مورد زندگی را به تصویر می‌کشد و هیچ ترس و ابایی از محک زدن انتظارات بیننده‎‌های جوان خودش ندارد.

تبلیغات

«91/100 Collider | منتقد: نیت ریچاردز»

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی بلکه یکی از بهترین آثار استودیو دریم‌ورکس به شمار می‌رود و فیلمی است که توجه بیننده‌هایی با سنین مختلف را به خودش جلب می‌کند. این فیلم همان اندازه که مهیج و خنده‌دار است، جدی و دلگرم احساس می‌شود.

«90/100 IGN | منتقد: رافائل معتمیور»

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» سرشار از انیمیشن‌سازی بسیار زیبا و تماشایی است و داستانی تند و تلخ و در عین حال بالغانه را درون فرنچایز «شرک» روایت می‌کند.

«80/100 Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

انیمیشن «گربه چکمه‌پوش ۲» شخصیت اصلی خودش را مجبور می‌کند تا در مورد اولویت‌های خودش تفکر کند و همین نیز سبب شده تا وجود چنین انیمیشنی توجیه شود و در عین حال، مسیر برای رویارویی دوباره او با مرد سبز بزرگ (شرک) هموار شود.

«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

درون مایه انیمیشن «گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو» نسبت به فیلم قبلی تاریک‌تر است اما همچنان اثری بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار به شمار می‌رود.

«50/100 Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

با اینکه این انیمیشن اکشن و ماجراجویی به اندازه کافی سریع است اما لازم به ذکر است که داستان‌سرایی آن همانند انیمیشن‌سازی پر جنب‌وجوش آن، خلاقانه و مبتکرانه نیست.

امیرmohammad reza gamer????DARKSIRENPashmak..darhalkhabmitia KaramazovDota2M.Khکاکاسنگی1100GeraltLonesome guyP.morganPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷Abolfazlکیومرثیوهانزمین 52

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا