هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات انیمیشن Wendell and Wild

نقدها و نمرات انیمیشن Wendell and Wild

انیمیشن استاپ موشن Wendell and Wild از سرویس آنلاین نتفلیکس توانسته نمرات خوبی از منتقدان بدست بیاورد.

انیمیشن وندل و وایلد (Wendell and Wild) اثری در ژانر ترسناک و کمدی به شمار می‌رود که به سبک استاپ موشن و بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است. جردن پیل (Jordan Peele) و کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) نقش‌های اصلی را صداپیشگی می‌کنند و هنری سلیک (Henry Selick) نیز سکان کارگردانی را در دست دارد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۱ نقد برای انیمیشن «وندل و وایلد» منتشر شده که امتیاز ۹۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۱ از صد برای این انیمیشن دیده می‌شود که بر اساس ۱۱ نقد است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهانی در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره انیمیشن Wendell and Wild

  • راتن تومیتوز |‌ ۲۱ نقد – امتیاز ۹۵ درصد
  • متاکریتیک | ۱۱ نقد – امتیاز ۷۱ از صد

«91/100 IndieWire | منتقد: اما استفانسکی»

انیمیشن «وندل و وایلد» لذت‌بخش، وحشیانه و در عین حال صمیمانه احساس می‌شود و نوعی توجه ریز به جزییات دارد که باعث شدند تماشای آثار هنری سلیک یک تجربه بدیع باشند.

«91/100 Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

انیمیشن «وندل و وایلد» چه از لحاظ هنری و چه موضوعی، در پایان احساس رهایی‌بخشی دارد و اثری برجسته از تمام عوامل سازنده به شمار می‌رود.

تبلیغات

«80/100 IGN | منتقد: رافائل موتامیور»

کارگردان هنری سلیک با یک انیمیشن استاپ موشن دیگر به روی پرده سینماها بازگشته که درون مایه‌ای تاریک‌تر، موضوعات پخته‌تر و حتی طنز بیشتری را برای بیننده‌ها به ارمغان می‌آورد. همکاری او با کیگان مایکل کی و جردن پیل نیز باعث شده تا تماشای انیمیشن «وندل و وایلد» بسیار لذت‌بخش باشد.

«80/100 The Hollywood Reporter | منتقد: مایکل رکتهفن»

طنزهای هوشمندانه و مناظر استاپ‌موشن بسیار زیبا و تماشایی در کنار رنگ‌بندی درخشان و موسیقی جالب‌توجه سبب شدند تا انیمیشن «وندل و وایلد» ساخته هنری سلیک اثری بسیار جذاب برای هالووین باشد.

«75/100 Slashfilm | منتقد: سارا میلنر»

انیمیشن «وندل و وایلد» از لحاظ انیمیشن‎‌سازی یک دستاورد بسیار برجسته به شمار می‌رود و علاوه بر آن، تماشای آن اوقات بسیار خوب و سرگرم‌کننده‌ای برای بیننده ایجاد می‌کند.

«75/100 RogerEbert | منتقد: برایان تالریکو»

مدت زمان ۱۰۵ دقیقه انیمیشن «وندل و وایلد» برای فیلم‌نامه آن اندکی بیش از اندازه به نظر می‌رسد، فیلم‌نامه‌ای که جردن پیل و هنری سلیک آن را قلم زده‌اند و داستان پیچیده خود را با زیرداستان‌های متعدد پیچیده‌تر نیز کرده‌اند. با این حال نمی‌توان انکار کرد که علاقه‌مندان به دنیای انیمیشن از گشت و گذار در این دنیای بسیار زیبا لذت خواهند برد.

«60/100 Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

با اینکه قلمروهای متفاوت داخل داستان و همچنین کاراکترهای انیمیشن «وندل و وایلد» همگی با خلاقیت بسیار زیاد طراحی شده‌اند اما این انیمیشن نتوانسته به خوبی نحوه کار این قلمروها را توضیح بدهد.

«60/100 The Guardian | منتقد: رادهین سایمون‌پیلای»

هنری سلیک باید با کاراکترهای بیشتری کار می‌کرد تا بتواند فضای بیشتری برای به نمایش در آوردن این داستان عجیب و غریب خودش داشته باشد.

انیمیشن «وندل و وایلد» در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه می‌شود.

Boogiman@alistarJustice for JMکاکاسنگیAllliامیر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا