هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات بازی Goat Simulator 3 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Goat Simulator 3 منتشر شدند

چند روز پیش دومین بازی در سری Goat Simulator یعنی Goat Simulator 3 منتشر شد. در ادامه قصد داریم تا نگاهی به نقدها و نمرات این بازی بیندازیم.

Goat Simulator 3 همانند نسخه‌ی قبلی این سری یک بازی اکشن سوم شخص است که در آن باید با در دست گرفتن کنترل یک بز، به خلق هرج و مرج در محیطی شهری بپردازید. این بازی در جریان Summer Game Fest 2022 معرفی شد و در 17 نوامبر شاهد انتشار آن بودیم. در Goat Simulator 3 شاهد یک حالت Co-op چهار نفره هستیم. این بازی در جزیره‌ی خیالی San Angora قرار دارد و توسعه‌دهنده‌ی آن مدعی شده که با محیطی 18 برابر بازی اصلی طرف هستیم.

یکی از مکانیک‌های بازی قبلی که به بز شما اجازه می‌داد تا با لیس زدن اشیای مختلف، خود را به آن‌ها بچسباند در این بازی هم حضور دارد. به علاوه در بخش‌هایی از بازی شاهد حضور سبک‌های گیم‌پلی دیگر به وسیله‌ی پارودی بازی‌های مشهور مثل Wolfenstein 3D هستیم. برای اولین بار در سری Goat Simulator هم شاهد یک بخش داستانی در Goat Simulator 3 هستیم. در ادامه می‌توانید نقدها و نمرات این بازی را مشاهده کنید:

WellPlayed 8/10

Goat Simulator 3 نه تنها جنبه‌ی سرگرم‌کننده و دیوانه‌وار بازی اصلی را شامل می‌شود، بلکه تک‌تک المان‌های آن را گسترش داده و بهبود می‌بخشد. نتیجه یک سندباکس بزرگ و احمقانه است که از اول تا آخر لبخند را بر لبان شما می‌آورد.

Player 2 7.5/10

تیم توسعه‌ی بازی در استودیوی Coffee Stain دقیقا می‌دانسته که با این بازی چه کار ‌می‌کند. در Goat Simulator 3 شاهد چند برابر شدن شدت دیوانگی و هرج و مرج هستیم. این بازی دیوانگی محض است. نه بیشتر و نه کم‌تر.

تبلیغات

Atomix 7/10

به زبان ساده باید گفت که اگر از بازی اصلی خوشتان آمده و به دنبال تجربه‌ی بزرگ‌تر از آن هستید، پس از Goat Simulator 3 هم لذت خواهید برد. حتی اگر حس شوخ طبعی و گرافیک این بازی بسیار ساده باشد. این بازی صرفا یک پارودی است که تبدیل به یک بازی ویدیویی شده است. اگر صادق باشیم این بازی وظیفه‌ی خود در سرگرم کردن را هم انجام می‌دهد. Goat Simulator 3 بازی سال نیست، اما تلاشی برای کسب این مقام هم نمی‌کند.

Push Square 6/10

Goat Simulator 3 کاری که می‌خواهد را به طرز فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. این بازی یک دنباله‌ی بزرگ‌تر و دیوانه‌تر از بازی اول است که اشتهای شما برای هرج و مرج را سیر می‌کند. در واقع کلمه‌ای بهتر از سرگرمی احمقانه برای توصیف این بازی نیست. متاسفانه مشکلات فنی زیادی در بازی وجود دارند و قطعا این سبک از شوخی‌های سطح پایین به مذاق همه خوش نمی‌آید. حتی اگر عاشق این بازی باشید هم بالاخره از آن خسته خواهید شد.

Metro GameCentral 5/10

نزدیک‌تر بودن ساختار Goat Simulator 3 به یک بازی قدیمی بیشتر از سود رساندن به آن ضربه می‌زند. عنوانی که تا این حد در فقط در خلق هرج و مرج مهارت دارد خیلی زود خسته‌کننده می‌شود.

GamesRadar 5/10

استودیوی Coffee Stain در Goat Simulator 3 بازی را بزرگ‌تر کرده اما خبری از عمق بیشتر نیست. از سندباکس جاه‌طلبانه‌تر و سیستم شخصی‌سازی تحسین برانگیز بازی که صرف نظر کنیم، این همان شوخی بازی اول با یک حیوان مزرعه است. یک شوخی که بیش از حد تکرار می‌شود.

Goat Simulator 3
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات بازی Goat Simulator 3 منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک

بازی Goat Simulator 3 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

Dota2Invisible bearded user🇮🇷🇮🇷🇮🇷MMYKINGمیام رو خطت.شبح .gsxrامیرPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷P.morgan77گیمر غمگینREZAGAMER💙Ragnarök is here❄Parham_ShGeraltChris redfieldGamer Gameoverمحمدرضا نوروزیFernandoعلیامیر حسینmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا