هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات بازی Soul Hackers 2 منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Soul Hackers 2 منتشر شدند

جدیدترین ساخته‌ی استودیوی Atlus یعنی بازی Soul Hackers 2 به زودی منتشر خواهد شد. نقدها و نمرات این بازی خبر از یک موفقیت دیگر برای Atlus می‌دهند. در ادامه نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

Soul Hackers 2 یک بازی نقش‌آفرینی توسعه یافته توسط استودیوی Atlus است که کم‌تر از دو روز دیگر توسط همین استودیو منتشر می‌شود. این بازی دنباله‌ی مستقیم Devil Summoner: Soul Hackers و پنجمین بازی از سری Devil Summoner به شمار می‌رود. سری Devil Summoner خود یک زیرمجموعه از فرنچایز بزرگ‌تر Megami Tensei است. تیم توسعه‌ی Soul Hackers 2 هم متشکل از بسیاری از اعضای قدیمی Atlus و افرادی است که بر روی عناوین Megami Tensei کار کرده‌اند.

داستان بازی Soul Hackers 2 در قرن بیست و یکم و در میانه‌ی جنگی بین دو گروه Yatagarasu و Phantom Society جریان دارد. Phantom Society و Yatagarasu دو گروه مقابل Devil Summoners هستند. از نظر گیم‌پلی باید گفت که Soul Hackers 2 همانند بسیاری از بازی‌های Atlus یک نقش‌آفرینی با سیستم مبارزات نوبتی است. هم‌چنین همانند سری Persona شاهد المان‌های شبیه‌ساز زندگی واقعی هم هستیم. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این بازی می‌اندازیم.

Digitally Downloaded 9/10

Soul Hackers 2 یک بازی هوشمندانه و خاطره‌انگیز است که شما را به یاد عناوین قدیمی سری Megami Tensei می‌اندازد. این بازی قرار نیست همانند Persona 5 یا Shin Megami Tensei 5 سر و صدا به پا کند، اما به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان از این فرصت برای ارائه‌ی یک روایت جدی‌تر و پیچیده‌تر استفاده کرده‌اند.

GameSpew 9/10

Soul Hackers 2 یک نقش‌آفرینی ژاپنی قدرتمند دیگر از استودیوی Atlus است. این بازی بسیاری از تم‌ها و المان‌های خود را از سایر نقش‌آفرینی‌های دیگر این استودیو قرض می‌گیرد، اما به لطف شخصیت‌ها و جهان تازه‌ی خود هم‌چنان منحصر به فرد است. چه با سایر بازی‌های سری Megami Tensei آشنا باشید یا نه، داشتن این بازی برای طرفداران این ژانر ضروری است.

تبلیغات

Destructoid 8.5/10

من با انتظار کیفیتی کلی از سوی Atlus وارد بازی Soul Hackers 2 شدم و خیلی سریع جذب جهان آن شدم. در حالی که طراحی سیاهچاله‌های بازی می‌تواند بعضا یکنواخت باشد، زرق و برق کلی بازی آن را نجات می‌دهد. مثل همیشه Atlus در طراحی جزئیات بی‌نظیر است.

Game Rant 8/10

Soul Hackers 2 یک بازی جدید عالی برای فرنچایز Shin Megami Tensei به شمار می‌رود. این بازی آن قدر از سایر عناوین این فرنچایز تفاوت دارد که حس تکراری بودن نکنید. به لطف شخصیت‌های معرکه، Soul Hackers 2 روایتی احساسی را ارائه می‌دهد که از نظر تماتیک هم با جهان امروز هم‌خوانی دارد. علی رغم سیاهچاله‌های خشک و خالی، سیستم مبارزات بازی به لطف تنوع خود هرگز خسته‌کننده نمی‌شود. موسیقی متن آن هم مثل خامه‌ی روی کیک است.

PlayStation Universe 8/10

Soul Hackers 2 مثل یک بازی با بودجه‌ی کم می‌ماند که توسعه‌دهندگان تمام تلاش خود را برای ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن کرده‌اند. این بازی هنوز یک اثر با کیفیت است که طرفداران این ژانر هنوز از آن لذت خواهند برد. در مجموع باید گفت که Soul Hackers 2 یک افزودنی قدرتمند دیگر به سری Shin Megami Tensei است که طراحی سیاهچاله‌ها و گشت و گذار نه چندان منحصر به فرد مانع از تبدیل شدن آن به یکی از بهترین‌های این فرنچایز می‌شوند.

GameSpot 7/10

به صورت یک پکیج کلی باید گفت که بازی Soul Hackers 2 یک تجربه‌ی اکثرا رضایت‌بخش است. تعامل شخصیت‌ها و سبک هنری خاص باعث شده تا این بازی از سایرین متفاوت باشد و سیستم مبارزات سریع و جذاب حتی آزاردهنده‌ترین سیاهچاله‌های آن را قابل تحمل می‌کند. Soul Hackers به عنوان یک سری این پتانسیل را دارد تا مثل Persona به نام بزرگی تبدیل شود. Soul Hackers 2 شروع امیدوارکننده‌ای است.

Soul Hackers 2
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات بازی Soul Hackers 2 منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک
Porfosor...Eternal...meysambo0ashil0oامیر گیمر

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا