هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات بازی Thymesia منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Thymesia منتشر شدند

نقدها و نمرات اولین عنوان استودیوی اوربردر (OverBorder Studio) یعنی Thymesia منتشر شد. این بازی، سبک سولزلایک، مخصوصا Bloodborne را منبع الهام خود قرار داده است.

Thymesia یک عنوان اکشن نقش‌آفرینی به همراه سیستم مبارزۀ سریع و یک سیستم هجومی جدید به نام طاعون است. در یک پادشاهی که مردم با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند، شما در نقش یک شخصیت مرموز به نام Corvus قرار می‌گیرید که دشمنان خود را شکار و قدرت بیماری‌ها را در دست می‌گیرد تا حقیقت را در خاطرات خود پیدا کند.

gsxr ساعاتی پیش همراه با پایان امبارگوی بازی، نقد و بررسی Thymesia را منتشر کرد که خلاصه‌ای از آن را در ادامه مطالعه می‌کنید.

gsxr 6/10

Thymesia هم خدا را می‌خواهد و هم خرما! در لحظه می‌خواهد مثل Sekiro هجومی و در عین حال مانند Dark Souls دفاعی عمل کند. پیش‌بینی شما درست است، در نهایت به تعداد گل به خودی می‌زند. بازی پیش‌زمینه‌های روایی خود را به روش برترین‌های این ژانر روایت می‌کند، اما در طراحی هنری محیط یا دشمنان المانی جذاب و نو قرار نمی‌دهد تا مشتاق دانستن سرگذشت سرزمین و دشمنان موجود در آن باشیم. تم الهام گرفته از Bloodborne هیچ نقطۀ جذابی ندارد، جز کلیشه‌ها! با این وجود، هستۀ سیستم مبارزات و پیکربندی گیم‌پلی در کنار جذابیت برخی مهارت‌های Skill Tree می‌تواند به نوعی بازی را از سقوط آزاد نجات دهد. اگر هیچ اثر سولز دیگری نمانده که تجربه نکرده باشید، Thymesia می‌تواند چند ساعتی شما را سرگرم کند.

محمد حسین کریمی

در ادامه خلاصه‌ای از نقد و بررسی سایر وبسایت‌های گیمینگ را مطالعه می‌کنید:

GameSpot 8/10

تبلیغات

بعد از ده ساعت، Thymesia هنوز به اندازۀ قابل‌ توجهی کوتاه است. در بیشتر اوقات، حس کلی یک سرسخت تا یک ماشین کشتار قدرتمند را پیدا می‌کنید و ایده‌های فوق‌العادۀ بازی در بعضی از مبارزات شدید به اوج خود می‌رسند. در حالی که چند عنصر در تجربۀ کلی مناسب نیست، Thymesia این موضوع را درک می‌کند که چی چیزی برای منابع الهام خود بیشترین اهمیت را دارد و با اضافه کردن چندین حقه از خود، یک تجربۀ سولزلایک کوچک، زیرکانه و ارزشمند را ایجاد می‌کند.

God is a Geek 8/10

Thymesia یک سولزلایک بی پروا و خوش‌ظاهر است و شاید جدا از عناوین فرام‌سافتور، در میان بهترین‌های این سبک قرار بگیرد.

IGN Italia 7.5/10

یک سولزبورن که فاقد بهینه‌سازی بوده، اما به لطف یک سیستم مبارزۀ جالب، سرگرم‌کننده ظاهر می‌شود. حتی اگر چالش آن از سخت‌ترین عناوین در این زیرسبک بیشتر نباشد.

Easy Allies 7/10

Thymesia به عنوان اولین بازی استودیوی اوربردر کمبودهایی دارد، اما به لطف تمرکز روی هستۀ مکانیک سیستم مبارزۀ آن و به کمک تنوع سیستم طاعون سلاح‌ها، تجربۀ خوبی را ممکن می‌سازد. شاید در میان بهترین‌های این سبک قرار نگیرد، اما به اندازۀ کافی خوب است تا آن را به پایان رساند.

WellPlayed 6.5/10

Thymesia هستۀ چیزی که سبک اکشن را بسیار لذت‌بخش می‌کند را درک کرده، اما در اجرای هدفمند ایده‌ها و جهان خود ناموفق است.

VG247 6/10

می‌توانید ترکیب یک بازی خوب را در قلب Thymesia ببینید، اما به نظر می‌رسد که تیم تنها قادر به ارائه یک نمونۀ اولیه بوده است؛ اجزای سازندۀ چیزی بزرگتر، قبل از اینکه تعداد آن به پایان برسد. شما به آسانی می‌توانید ده ساعت را در بازی گذرانده و اگر تصمیم به امتحان بیلدهای مختلفی داشته باشید، احتمالا به وقت بیشتری نیاز خواهید داشت؛ اما ممکن است ارزش 25 دلار را نداشته باشد.

Screen Rant 4/10

قسمت‌های خاصی از بازی Thymesia شامل جرقۀ چیزی بزرگتر می‌شود؛ اشاره‌ای به پتانسیل تحقق نیافته‌ آن که با این انتشار از دست رفت.

نقدها و نمرات بازی Thymesia منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات بازی Thymesia منتشر شدند
میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

بازی Thymesia در تاریخ 27 مرداد 1401 (18 آگوست 2022) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و PC منتشر خواهد شد.

FlochamiklovAmirhossein(بازرس)77samulmeysambSquatlatex2تاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)MahyarMsmTlou part 2 game of the centuryEllie TerminatorJin sakaiکاکاسنگیInvisible bearded userX_Wolverine_XArmin EzatiLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا