نقدها و نمرات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای PC منتشر شدند

نقدها و نمرات بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای PC منتشر شدند

به تازگی بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کاربران PC در دسترس قرار گرفته است و در ادامه قصد داریم تا نقدها و نمرات این نسخه از بازی را بررسی کنیم.

بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection شامل دو بازی Uncharted از نسل هشتم یعنی Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: Lost Legacy می‌شود. این مجموعه پیش از این بر روی پلی استیشن 5 منتشر شده بود و حالا به لطف Iron Galaxy Studios شاهد پورت شدن آن بر روی پلتفرم PC هستیم. عرضه شدن این بازی‌ها بر روی PC همراه با ویژگی‌های کارآمدی می‌شود.

با وصل کردن یک کنترلر دوال‌سنس به PC می‌توانید از ویژگی‌های این کنترلر مثل Haptic Feedback و Adaptive Triggers بهره ببرید. هم‌چنین رابط کاربری بازی برای PC از نو طراحی شده و بهبود یافته است. این بازی برای AMD Fidelity FX Super Resolution 2 بهینه شده تا بتوانید با بهره‌گیری از این فناوری از وضوح تصویر و نرخ فریم بهبود یافته لذت ببرید. در ادامه نگاهی به نقدها و نمرات این نسخه می‌اندازیم.

Game Rant 10/10

گیمرهای PC با عرضه‌ی Uncharted: Legacy of Thieves Collection بر روی فروشگاه‌های اپیک گیمز و استیم باید خود را برای یک ماجراجویی واقعی آماده کنند. عرضه‌ی شاهکار ناتی داگ (Naughty Dog) برای PC بهتر از این نمی‌توانست اجرا شود. این مجموعه با استفاده از به‌روزترین فناوری‌های PC و بهینه‌سازی عالی بر روی سخت‌افزارهای مختلف از ارائه‌ی یک تجربه‌ی کم‌نظیر اطمینان حاصل می‌کند. Uncharted: Legacy of Thieves Collection شامل دو تا از بهترین بازی‌های انحصاری سونی در ده سال اخیر می‌شود.

GamingTrend 9.5/10

توانایی تجربه‌ی یکی از بهترین بازی‌های یک نسل بر روی هر پلتفرمی عالی است، اما این تجربه وقتی بهینه‌سازی آن بی‌نقص باشد بهتر هم می‌شود. Uncharted: Legacy of Thieves Collection یکی از این بازی‌ها است، یک شاهکار که کلاس درسی در پورت کردن به حساب می‌آید. بازیکنان PC باید خوشحال باشند چرا که بار دیگر یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن را در بهترین حالت ممکن دریافت می‌کنند.

GamingBolt 9/10

Uncharted: Legacy of Thieves Collection بر روی PC یک راه عالی برای تجربه‌ی هر دو بازی Uncharted: A Thief’s End و Uncharted: Lost Legacy است.

PCMag 8/10

کمپین پلی استیشن برای PC با Uncharted: Legacy of Thieves Collection ادامه پیدا می‌کند. یک پورت عالی از دو تا از تحسین‌شده‌ترین بازی‌های نسل گذشته.

Attack of the Fanboy 8/10

به عنوان سرود نهایی این سری، Uncharted: Legacy of Thieves Collection بازتاب‌دهنده خوبی از عظمتی است که Uncharted به خاطر آن معروف است. یافتن پکیجی از بازی‌های اکشن ماجرایی که تا این حد هیجان‌انگیز باشند کار دشواری است.

Dexerto 7/10

Uncharted: Legacy of Thieves Collection یک پورت دیگر از عناوین انحصاری سونی برای PC است. حتی اگر داستان Uncharted 4 کمی با گذشت زمان بدتر شود. پیش از خرید این مجموعه باید بدانید که خبری از سه‌گانه‌ی اصلی Nathan Drake و بخش چندنفره نیست.

میانگین نمرات بازی بر روی وبسایت متاکریتیک
میانگین نمرات بازی در وبسایت اپن‌کریتیک

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل