هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات سریال House of the Dragon

نقدها و نمرات سریال House of the Dragon

نقدهای فصل اول سریال House of the Dragon منتشر شدند و منتقدان نمرات نسبتا خوبی به این سریال داده‌اند.

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) است و سازندگان آن به دنبال آن هستند تا موفقیت سریال اصلی را با این اثر تازه تکرار کنند و به با توجه نمرات منتقدان،‌ به نظر می‎‌رسد که تا حدودی موفق شده‌اند.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۳۲۶ نقد برای فصل اول سریال «خاندان اژدها» منتشر شده که امتیاز ۹۲ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۹ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۳۹ نقد منتشر شده در این وب سایت است. در ادامه نیز نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد فصل اول این سریال قرار دارد.

نظر منتقدان درباره سریال House of the Dragon

  • راتن تومیتوز | ۳۲۶ نقد – امتیاز ۹۲ درصد
  • متاکریتیک | ۳۹ نقد – امتیاز ۶۹ از صد
سریال House of the Dragon

«83/100 The Playlist | منتقد: برایان تالریکو»

خالقان سریال «خاندان اژدها» با هوشمندی به مواردی همچون قاب‌بندی،‌ سرعت و جزییات توجه کردند و این واقعا جالب‌توجه است. دیالوگ‌های این سریال ممکن است بیش از اندازه به نظر برسد اما همین پویایی سیاسی سبب شده تا سریال «خاندان اژدها» بتواند از زیر سایه سریال «بازی تاج و تخت» خارج شود.

«83/100 Collider | منتقد: ترز لاکسون»

سریال «خاندان اژدها» جذبه خاصی دارد و اژدهایان، قدرت بازیگران و همچنین پیچش‌های داستانی سبب شدند تا بیننده مشتاقانه منتظر قسمت بعدی باشد.

تبلیغات

«80/100 RogerEbert.com | منتقد: کانیا شانیاتا»

مطمئنا طرفداران آثار جورج آر آر مارتین از همان ابتدا عاشق این سریال خواهند شد ولی طرفدارانی که بیشتر به جلوه‌های تماشایی فصول آخر سریال «بازی تاج و تخت» عادت کرده‌اند،‌ مدتی طول می‌کشد تا با این سریال خو بگیرند.

«80/100 Decider | منتقد: مگان اوکیف»

سریال «خاندان اژدها» خوب نیست بلکه عالی است. این سریال جدید سرشار از درام، خون و آتش است و مطمئنا طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» از آن لذت خواهند برد.

«80/100 The Guardian | منتقد: لوسی منگان»

سریال «خاندان اژدها» سرگرم‌کننده، برجسته و قابل قبول است و در کل،‌ همانند روزهای اوج سریال «بازی تاج و تخت» به نظر می‌رسد.

«75/100 Entertainment Weekly | منتقد: دارن فرانیچ»

قسمت‌های ابتدایی سریال «خاندان اژدها» نتوانسته آن طور که قصد دارد، پویایی بین کاراکترها را در مرکز خود قرار بدهد اما زمانی که جبهه‌های هر کدام از شخصیت‌ها مشخص می‌شود، درام به اوج خود می‌رسد.

«70/100 Variety | منتقد: دنیل داداریو»

سریال «خاندان اژدها» داستانی تازه را بازگو می‌کند که موضوعاتی آشنا دارد. این سریال جانشینی شایسته به شمار می‌رود و گاهی اوقات نیز می‌توان از تماشای آن دست کشید و به ستایشش پرداخت.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

سریال «خاندان اژدها» هر چه بیشتر به جلو می‌رود، از وجه تمایزش کاسته می‌شود و بیشتر و بیشتر شبیه به سریال «بازی تاج و تخت» می‌شود و این یک نکته منفی است. موارد قابل ستایشی در فصل اول سریال وجود دارند اما در کل، این سریال باید راه و روش مختص خود را پیدا کند.

«60/100 Empire | منتقد: جان نوجنت»

سریال «خاندان اژدها» چیزهای بسیار زیادی برای اثبات دارد و تلاش‌های بسیار تحسین‌برانگیزی در قسمت‌های ابتدایی خود انجام می‌دهد اما چه خوب یا چه بد، این سریال فعلا نتوانسته از زیر سایه سریال اصلی خارج شود.

Rezag1DARKSIRENEmad-Martianآگان تارگارین(در حال رقص با اژدهایان)Redeysmeysamb...Eternal...Ashen undead the bearer@alistar

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا