هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات سریال She-Hulk: Attorney At Law

نقدها و نمرات سریال She-Hulk: Attorney At Law

منتقدان نظرات خود درباره اولین فصل از سریال She-Hulk: Attorney At Law از دنیای سینمایی مارول را اعلام کردند.

سریال شی هالک: وکیل دادگستری (She-Hulk: Attorney At Law) جدیدترین سریال از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که کاراکتری تازه را به بیننده‌ها معرفی خواهد کرد. در این سریال، تاتیانا مازلانی (Tatiana Maslany) نقش اصلی را بازی می‌کند و در کنار او نیز مارک رافلو (Mark Ruffalo) حضور دارد.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۲۲۱ نقد برای فصل اول سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» منتشر شده که امتیاز ۹۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. ۲۲ منتقد نیز نقدهای خود را در وب سایت متاکریتیک به ثبت رسانده‌اند که امتیاز ۶۷ از صد را برای این سریال به ارمغان آورده است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این سریال جدید استودیو مارول قرار دارد.

نظر منتقدان درباره سریال She-Hulk: Attorney At Law

  • راتن تومیتوز | ۲۲۱ نقد – امتیاز ۹۴ درصد
  • متاکریتیک | ۲۲ نقد – امتیاز ۶۷ از صد
سریال She-Hulk: Attorney At Law

«100/100 Collider | منتقد: آرزو امین»

چهار قسمت ابتدایی سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» واقعا لذت‌بخش بودند. بازی بازیگران و جذابیتی که آن‌ها با یکدیگر دارند سبب شده تا نقص‌های جلوه‌های ویژه به چشم نیاید. مطمئنا مارول اثری برجسته و موفق ساخته است.

«89/100 Paste Magazine | منتقد: کاترین پورتر»

تبلیغات

همانطور که انتظار می‌رفت، تاتیانا مازلانی به خوبی توانسته از پس نقش جنیفر والترز ملقب به شی هالک بر بیاید. مطمئنا شی هالک به یکی از کاراکترهای محبوب دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد و تمدید این سریال برای فصل دوم نیز واجب است.

«80/100 Empire | منتقد: سوفی بوچر»

سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» سرشار از خنده و مضامین جالب‌توجه است که اوقات بسیار خوبی را برای بیننده‌ها رقم می‌زند و مطمئنا این اثر، یکی از بهترین سریال‌های استودیو مارول محسوب می‌شود.

«70/100 RogerEbert.com | منتقد: پیتون رابینسون»

سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» اثری بسیار سرگرم‌کننده و خنده‌دار با صحنه‌های اکشن قابل قبول و تفکر فمینیستی است.

«67/100 TVLine | منتقد: مت وب میتوویچ»

داستان خاستگاه شخصیت جنیفر والترز در قسمت اول سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» بازگو می‌شود و تکراری به نظر می‌رسد. با این وجود، جذابیت نقش‌آفرینی مارک رافلو در کنار تاتیانا مازلانی واقعا در تمام سریال احساس می‌شود. سریال نیز پس از پرداختن به داستان خاستگاه شخصیت اصلی به یک سریال بر محوریت وکالت و دادگاه ارتقاء پیدا می‌کند.

«60/100 Variety | منتقد: کارولاین فرامکی»

کاراکترهای شی هالک و جنیفر و همچنین بازیگر آن‌ها یعنی تاتیانا مازلانی سزاوار نسخه بروزتری نسبت به آنچه بودند که استودیو مارول برای آن‌ها به ارمغان آورده است.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» مملو از هیجان و سروصدا و همچنین ایستر اگ است اما کسانی که به دنبال درامی منسجم‌تر و تاریک‌تر هستند،‌ مطمئنا از تماشای این اثر خسته خواهند شد.

«50/100 IndieWire | منتقد: پروما خولسا»

سریال «شی هالک: وکیل دادگستری» به دنبال جای دادن کاراکتر خود در دنیای سینمایی مارول، توسعه فاز چهارم این دنیای سینمایی و همچنین کنار هم قرار دادن این کاراکتر در کنار دیگر ابرقهرمان‌ها است، در حالی که هنوز پایه و اساس خود را پیدا نکرده است.

Johan LiebertThe Cat LadySquatlatex2Playground Gamesامیر گیمرZahragamermeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا