هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

نقدها و نمرات سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

سریال The Walking Dead: Daryl Dixon نسخه‌ فرعی تازه‌ای از فرنچایز مردگان متحرک است که با بازی نورمن ریدوس در نقش اصلی است.

تبلیغات

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون (The Walking Dead: Daryl Dixon) جدیدترین نسخه فرعی ساخته شده از فرنچایز «مردگان متحرک» به شمار می‌رود که داستان دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس را در فرانسه دنبال می‌کند و جنبه متفاوتی از این دنیای پسا آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» توانسته شخصیت محبوب دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس را در محیطی تازه قرار بدهد اما هنوز اثری مستحکم نیست. اگرچه این اثر برای طرفداران این فرنچایز جالب‌توجه خواهد بود.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۲۴ نقد برای سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» منتشر شده که امتیاز ۷۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۰ به ثبت رسیده که بر اساس ۱۰ نقد منتشر شده برای آن است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره سریال The Walking Dead: Daryl Dixon

  • راتن تومیتوز | ۲۴ نقد – امتیاز ۷۹ درصد
  • متاکریتیک | ۱۰ نقد – امتیاز ۷۰ از صد
سریال The Walking Dead: Daryl Dixon
سریال The Walking Dead Daryl Dixon

«۸۰/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: کلینت ورثینگتون»

سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» نمونه‌ای از اثری سرگرم‌کننده و جالب است که از داستانی کهنه و تکراری استفاده می‌کند تا نمادی کمتر مورد استفاده قرار گرفته را در محیطی بدیع و متفاوت در کانون توجه قرار بدهد. اگر از فصل‌های متعدد سریال اصلی خسته شده‌اید و به دنبال تماشای روزهای اوج دریل دیکسون هستید، پس این می‌تواند دلیل خوبی برای تماشای این سریال تازه باشد.

«۸۰/۱۰۰ TV Guide Magazine | منتقد: مت روش»

سریال «دریل دیکسون» نسبت به دیگر نسخه فرعی تازه پخش شده از این فرنچایز یعنی سریال شهر مردگان (Dead City) اثری بسیار جذاب‌تر است.

«۷۵/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

تمرکزی که این سریال تازه روی شخصیت اصلی خودش می‌گذارد، بزرگترین سرمایه آن به شمار می‌رود. این سریال غنی‌ترین یا منحصربه‌فردترین سفر احساسی نیست و بسیاری از عناصر آن نیز حس عجولانه دارند اما در این سریال تفکر بیشتری روی اینکه اتفاقات چگونه پیش بروند، شده است.

«۷۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دن فینبرگ»

سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» یک نمایش کوچک مناسب است و لحظاتی درون خودش دارد که به طور قابل‌توجهی بهتر هستند.

«۷۰/۱۰۰ Variety | منتقد: جسیکا لیز»

از آنجا که سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» تنها شش قسمت برای بازگو کردن داستان دارد، نباید داستان خودش را کند پیش ببرد اما با این وجود، این سریال تا میانه قسمت سوم خودش، جریان و ریتم مناسبش را پیدا نمی‌کند.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت فاولر»

داستان سریال «مردگان متحرک: دریل دیکسون» هم بیگانه و هم آشنا به نظر می‌رسد و در عین حال، ناراحت‌کننده و طبیعی احساس می‌شود. مطمئنا تماشای ماجراجویی‌های دریل دیکسون در سرزمین‌های بیگانه می‌تواند بسیار جالب و سرگرم‌کننده باشد.

DADDY PARTiSANامیر حسینStarfieldgreatRCatalystKieblackassassinmeysambBehzaadCameraManآریا حمیدیانS.j.dsaeed KhGBشادمن 3unitedمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)S Ghost of SpartaHaj_HosseinNoob

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا