هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات سریال The Witcher: Blood Origin

نقدها و نمرات سریال The Witcher: Blood Origin

به تازگی نقدها و نمرات سریال The Witcher: Blood Origin پیش‌درآمد سریال ویچر منتشر شده است.

سریال ویچر: منشاء خون (The Witcher: Blood Origin) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس و پیش‌درآمدی برای سریال «ویچر» به شمار می‌رود که در آن، میشل یئو نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کند.

منتقدان بر این باور هستند که سریال «ویچر: منشاء خون» به کاوش بسیار کم عمقی در داستان‌های فانتزی نویسنده آندره ساپکوفسکی می‌پردازد و با وجود اینکه همسو با سریال «ویچر» است اما همانند آن به‌یادماندنی نیست.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۶ نقد برای سریال «ویچر: منشاء خون» منتشر شده که امتیاز ۳۸ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۱ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۸ نقد است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی در مورد این مینی سریال قرار دارد.

نظر منتقدان درباره سریال The Witcher: Blood Origin

  • راتن تومیتوز | ۱۶ نقد – امتیاز ۳۸ درصد
  • متاکریتیک | ۸ نقد – امتیاز ۵۱ از صد
سریال ویچر: خاستگاه خون (The Witcher: Blood Origin)
سریال The Witcher: Blood Origin

«80/100 Decider | منتقد: کایلا کوب»

کاراکترهای عالی، نقش‎‌آفرینی‌های خیره‌کننده، طراحی لباس بسیار خوب و اکشن‌های بسیار ماهرانه را می‌توان در سریال «ویچر: منشاء خون» مشاهده کرد. با این حال، در این میان، برخی نواقص ساختاری نیز به چشم می‌خورند.

تبلیغات

«65/100 Paste Magazine | منتقد: جوزف استانیچر»

این سریال کوتاه تنها به این منظور ساخته شده که طرفداران بیشتری را به تماشای فصل سوم سریال «ویچر» ترغیب کند. در هر صورت، سریال «ویچر: منشاء خون» نه به عنوان اثری شاخص و نه به عنوان بخشی از فرنچایز گسترده، اصلا خوب نیست و تنها روی برخی از جنبه‌های کمتر جذاب این فرنچایز متمرکز شده است.

«60/100 Radio Times | منتقد: سباستین استلی»

کاملا مشخص است که سریال «ویچر: منشاء خون» از نبود شخصی شبیه به هنری کویل رنج می‌برد و فیلم‌نامه آن نیز آن طور که باید قوی نیست. با این وجود، بازیگران اصلی این سریال توانستند تا نقش‌آفرینی خوبی را به اجرا بگذارند و تماشای این سریال را در پایان سال ۲۰۲۲ میلادی قابل تحمل کنند.

«57/100 TV Guide | منتقد: کایل فاول»

کسانی که تاکنون سریال اصلی را ندیده‌اند، مطمئنا با تماشای سریال «ویچر: منشاء خون» اصلا به دیدن سریال اصلی ترغیب نمی‌شوند و از سوی دیگر نیز چیزی زیادی برای طرفداران سریال اصلی در این پیش‌درآمد وجود ندارد که بتواند توجه آن‌ها را جلب کند.

«50/100 The A.V. Club | منتقد: سم بارسانتی»

صحنه‌های اکشن و مبارزه حتی با وجود اینکه جلوه‌های کامپیوتری زیادی در آن‌ها به چشم می‌خورد، به خوبی کار شده‌اند و لباس‌ها و طراحی صحنه نیز قابل تحسین و متنوع هستند. غیر از این موارد چیزی دیگری در این سریال فانتزی به چشم نمی‌خورد.

«40/100 Empire | منتقد: دن جولین»

جنبه‎‌های مثبتی در سریال «ویچر: منشاء خون» وجود دارند اما آن‌ها به حدی نیستند که بتوانند این اثر را از سقوط نجات بدهند. بهتر است که منتظر فصل سوم سریال اصلی باشید.

«33/100 Collider | منتقد: ترز لاکسون»

لذت تماشای سریال «ویچر: منشاء خون» بسته به آن دارد که تا چه اندازه به فرنچایز «ویچر» وابسته باشید و تا چه اندازه مشکلات داستانی آن را نادیده بگیرید.

DARKSIRENHahaDaniyal BleszinskiArnaldHunTeR007IrNZabiA.k_Rockvafadarmitia KaramazovCaptain

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا