هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Amsterdam

نقدها و نمرات فیلم Amsterdam

فیلم Amsterdam که از حضور بازیگرانیه همچون کریستین بیل و مارگو رابی بهره می‌برد، نتوانسته تحسین منتقدان را بدست بیاورد.

فیلم آمستردام (Amsterdam) اثری کمدی و درام به کارگردانی دیوید او راسل (David O. Russell) است که داستان سه دوست با بازی مارگو رابی (Margot Robbie)، کریستین بیل (Christian Bale) و جان دیوید واشنگتن (John David Washington) را دنبال می‌کند که متوجه می‌شوند در میانه توطئه‌ای بزرگ قرار دارند.

تاکنون ۲۰ نقد برای فیلم «آمستردام» در وب سایت راتن تومیتوز منتشر شده که امتیاز پایین ۲۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۹ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۹ نقد منتشر شده برای این فیلم است. در ادامه نظرات برخی از منتقدان برتر جهان درباره این فیلم را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Amsterdam

  • راتن تومیتوز | ۲۰ نقد – امتیاز ۲۵ درصد
  • متاکریتیک | ۹ نقد – امتیاز ۴۹ از صد
فیلم Amsterdam

«75/100 The Playlist | منتقد: رودریگو پرز»

فیلم «آمستردام» یک ماجراجویی جسورانه به شمار می‌رود که زیر سنگینی تزئینات پر آب‌وتاب و فانتزی خودش دست و پا می‌زند.

تبلیغات

«60/100 The Guardian | منتقد: پیتر بردشاو»

چیزی سنگین و تیره به طرز عجیبی در فیلم «آمستردام» وجود دارد که به نظر می‌رسد در تضاد با سبکی و چابکی مورد نیاز برای این نمایش پر جنب‌وجوش است. این فیلم تاریخی واقعی را به نمایش در می‌آورد و این موضوع در تیتراژ پایانی فیلم نیز اعلام می‌شود.

«60/100 Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

فیلم «آمستردام» تمام نشانه‌های یک اثر شکست‌خورده را دارد اما به شکلی هوشمندانه و با اصالت خود می‌تواند طیفی از طرفداران را برای خودش بدست بیاورد. در هر صورت، فیلم «آمستردام» بسیار جاه‌طلبانه است و احتمالا همانند تاریخی که به نمایش در می‌آورد، سال‌ها طول می‌کشد تا کشف و درک شود.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

فیلم «آمستردام» ساخته دیوید او راسل ترکیبی از فیلم‌های مختلف است که به شکلی نامرتب در کنار یکدیگر گنجانده شده‌اند و در آن می‌تواند عناصری از کمدی، جنایی و رابطه دوستی و عشق و همچنین درس‌های تاریخی ضدفاشیستی را مشاهده کرد. البته باید گفت که هر کدام از این عناصر شایستگی خود را دارند و به لطف کاراکترهای سرگرم‌کننده تقویت نیز شده‌اند.

«50/100 Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

اگرچه این داستان مملو از جاه‌طلبی و لحظاتی گاها جذاب است، روحیه‌ای آزاد را به رخ می‌کشد که از داستان پیچیده و شخصیت‌های اصلی کمتر توسعه‌یافته خودش پیشی می‌گیرد.

«42/100 IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم کمدی و تاریخی «آمستردام» پر از بازیگران برجسته و درخشان است که در بهترین حالت سرگرم‌کننده و در بدترین حالت بسیار ناخوشایند است و گاهی اوقات بیش از حد روی سرگرم‌کننده بودن ناچیز خودش اصرار دارد.

DARKSIRENmeysambPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا