نقدها و نمرات فیلم Lyle, Lyle, Crocodile

نقدها و نمرات فیلم Lyle, Lyle, Crocodile

منتقدان نظرات خود درباره فیلم Lyle, Lyle, Crocodile را اعلام کرده‌اند و نمرات متوسطی به این اثر داده‌اند.

فیلم لایل، لایل، کروکودیل (Lyle, Lyle, Crocodile) اثری خانوادگی، کمدی و موزیکال به شمار می‌رود که توسط ویل اسپک (Will Speck) و جاش گوردون (Josh Gordon) کارگردانی شده است. خاویر باردم (Javier Bardem)، کنستانس وو (Constance Wu) و شاون مندز (Shawn Mendes) از جمله بازیگران و صداپیشه‌های این فیلم هستند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «لایل،‌ لایل، کروکودیل» ممکن است بیننده‌های بزرگسال را فریفته خودش نکند اما مطمئنا می‌تواند بسیاری از بیننده‌های جوان را هیجان‌زده کند و لبخند را بر روی لبان آن‌ها بیاورد.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۴۳ نقد برای فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» منتشر شده که امتیاز ۷۰ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز بر اساس ۱۵ نقد منتشر شده، امتیاز ۴۹ از صد دیده می‌شود. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Lyle, Lyle, Crocodile

  • راتن تومیتوز | ۴۳ نقد – امتیاز ۷۰ درصد
  • متاکریتیک | ۱۵ نقد – امتیاز ۴۹ از صد

«75/100 RogerEbert | منتقد: نل مینو»

فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» به عنوان یک اثر خانوادگی بیش از حد طولانی است و پایان آن نیز با برخی از پیچیدگی‌های غیرمنتظره همراه شده است. باید گفت که این فیلم به عنوان یک اقتباس از کتاب‌های کودکان، اصلا در حد فیلم‌های پدینگتون (Paddington) نیست. با این حال، این اثر یک فیلم خانوادگی دوست‌داشتنی با آهنگ‌های بسیار خوب به شمار می‌رود که مطمئنا توجه بیننده‌های جوان بسیار زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

«75/100 The A.V. Club | منتقد: لوک وای تامپسون»

فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» مطمئنا برای کسانی که کتاب‌های آن را به یاد دارند، بسیار جذاب خواهد بود و کسانی که از ویدیوهای حیوانات نیز لذت می‌برند، از تماشای این فیلم نیز خوشنود خواهند شد.

«70/100 The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» در کنار صحنه‌های کمدی و سرگرم‌کننده خودش، لحظات دلنشین و واقعا شیرینی دارد که مطمئنا بیننده‌ها را سرگرم خواهد کرد.

«67/100 IndieWire | منتقد: جود درای»

ترانه‌های پرطرفدار بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پاول (Justin Paul) باعث جذاب‌تر شدن فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» شده‌اند و خاویر باردم نیز نیروی محرکه این فیلم به شمار می‌رود.

«60/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» همان اندازه آثار قبلی دوست‌داشتنی و دلپذیر احساس می‌شود و در مرکز خود نیز داستانی جذاب دارد که همانند آثار اصلی به نظر می‌رسد.

«58/100 Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

با وجود اینکه از برخی از لحظات فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» می‌توان بسیار لذت برد اما باید گفت که مدت زمان فیلم بیش از حد نیاز بوده است.

«30/100 The New York Times | منتقد: کالوم مارش»

فیلم «لایل، لایل، کروکودیل» در ابتدای خودش جریانی سریع و سرزنده دارد که کاملا توجه بیننده را به خود جلب می‌کند اما این جریان در ادامه فیلم از بین می‌رود.

«25/100 San Francisco Chronicle | منتقد: جی آلن جانسون»

یکی از بهترین جنبه‎‌های فیلم «لایل، لایل،‌ کروکودیل» نقش‌آفرینی خاویر باردم به شمار می‌رود. او واقعا فوق‌العاده بوده و این نقش‌آفرینی وی نیز غیرمنتظره‌ترین و متفاوت‌ترین اجرای کارنامه هنری او محسوب می‌شود.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل