هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Samaritan

نقدها و نمرات فیلم Samaritan

منتقدان نظرات خود درباره فیلم ابرقهرمانی Samaritan با بازی سیلوستر استالونه در نقش اصلی را اعلام کرده‌اند.

فیلم سامری (Samaritan) به کارگردانی جولیوس ایوری (Julius Avery) است و در آن، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) نقش ابرقهرمانی بازنشسته را بازی می‌کند که بار دیگر باید شهر را نجات بدهد.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «سامری» از آنچه که تصور می‌شد، خیلی بهتر است اما در کل، این فیلم درام و ابرقهرمانی با بازی سیلوستر استالونه از نظر اصالت و خلاقیت بسیار ضعیف به نظر می‌رسد.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۶۱ نقد برای فیلم «سامری» منتشر شده که امتیاز ۳۹ درصد را برای این فیلم به همراه داشته است. منتقدان در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۴۶ از صد را به این فیلم داده‌اند که بر اساس ۲۵ نقد بوده است. در ادامه نظر برخی از منتقدان درباره این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Samaritan

  • راتن تومیتوز | ۶۱ نقد – امتیاز ۳۹ درصد
  • متاکریتیک | ۲۵ نقد – ۴۶ درصد

«80/100 TheWrap | منتقد: ویلیام بیبیانی»

فیلم «سامری» ساخته جولیوس ایوری بسیار سرگرم‌کننده است و با نقش‌آفرینی‌های خوبی همراه شده است. این فیلم توانسته راه تازه‌ای برای به تصویر کشیدن داستان‌های آشنا پیدا کند و همانند جنسی اوراقی است که بازسازی و تمیز شده و حالا ارزشمند به نظر می‌رسد.

«70/100 The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

تبلیغات

سیلوستر استالونه در فیلم «سامری» توانسته جذبه و طنز نسبتا مناسبی به داستان اضافه کند. از سوی دیگر، او همچنان قدرت فیزیکی لازم را دارد تا مبارزه او با مردان قوی، منطقی و قانع‌کننده به نظر برسد.

«61/100 Paste Magazine | منتقد: اندرو کرامپ»

اینکه سازندگان تصمیم گرفتند تا به جای ساخت یک اقتباس، این فیلم ابرقهرمانی را از پایه بسازند، بسیار جالب‌توجه و ارزشمند است و بیشتر ژانر ابرقهرمانی را به چالش می‌کشد.

«60/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «سامری» ساده است و گاهی اوقات همانند یک فیلم اقتباسی از بازی‌های ویدیویی احساس می‌شود که سازندگان فراموش کرده‌اند جلوه‌های کامپیوتری را به آن اضافه کنند. با این حال، فیلم توانسته پیچش خوبی را شکل بدهد و سیلوستر استالونه نیز توانسته جذابیت خوبی را به این اثر بیافزاید.

«50/100 Collider | منتقد: مارکو ویتو آدو»

فیلم «سامری» صحنه‌های اکشن برجسته‌ای ندارد و در داستان ابرقهرمانی‌اش نیز چیز تازه‌ای به چشم نمی‌خورد و نتوانسته هدفی قابل تامل به شخصیت شرور خود بدهد. با اینکه سیلوستر استالونه بازیگری برجسته است اما او نیز نمی‌تواند کل فیلم را به دوش بکشد.

«40/100 Screen Rant | منتقد: گریم گاتمن»

در کل فیلم «سامری» مرتکب اشتباه مرگباری در ژانر ابرقهرمانی شده است: سازندگان این فیلم بر این باور بودند که وجود یک ستاره بزرگ و برجسته در فیلم‌شان می‌تواند این اثر را برای بیننده‌ها جالب‌توجه کند، در صورتی که این فیلم به موارد بیشتری نیاز دارد.

«40/100 Empire | منتقد: جان نوجنت»

در دنیای سینمای شلوغ امروزی و پر از آثار ابرقهرمانی، یک فیلم ابرقهرمانی تازه باید برای برجسته بودن بسیار تلاش کند. جدا از نقش‌آفرینی قابل قبول سیلوستر استالونه، چیز برجسته دیگری در این فیلم به چشم نمی‌خورد.

«33/100 Polygon | منتقد: جسی هاسنگر»

فیلم «سامری» به شکلی ضعیف طراحی شده است؛ این فیلم به جای آنکه به اهمیت رابطه شخصیت اصلی و آن نوجوان بپردازد، آن را پنهان کرده و در همین حین نیز در ابتدای فیلم تقریبا ادامه داستان را آشکار کرده است.

DARKSIRENAMIR WAZOWSKImeysambBigArmoolEmperor Nima Shams

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا