هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم She Said

نقدها و نمرات فیلم She Said

فیلم درام She Said به کارگردانی ماریا شریدر توانسته نمرات خوبی از منتقدان بگیرد و تحسین آن‌ها را بدست بیاورد.

فیلم آن زن گفت (She Said) اثری در ژانر بیوگرافی و درام به کارگردانی ماریا شریدر (Maria Schrader) و نویسندگی ربکا لنکوویچ (Rebecca Lenkiewicz) به شمار می‌رود که داستان دو خبرنگار افشاگر در رابطه با آزار و اذیت زنان از سوی هاروی واینستین را بازگو می‌کند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «آن زن گفت» نتوانسته آن طور که باید جنبه سینمایی را به داستان مبتنی بر واقعیت خودش اضافه کند اما همچنان اثری ارزشمند به شمار می‌رود که ادای احترامی صادقانه به حرفه روزنامه‌نگاری است.

در وب سایت راتن تومیتوز تاکنون ۶۰ نقد برای فیلم «آن زن گفت» منتشر شده که امتیاز ۸۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۲ بر اساس ۱۵ نقد دیده می‌شود. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم She Said

  • راتن تومیتوز | ۶۰ نقد – امتیاز ۸۵ درصد
  • متاکریتیک | ۱۵ نقد – امتیاز ۷۲ از صد

«91/100 IndieWire | منتقد: کیت اربلند»

سقوط هاروی واینستین نتیجه خبرنگاری سخت‌کوشانه، پشتکار بسیار زیاد و استقامت چندین فرد شجاع بوده است و فیلم هنری و مهیج «آن زن گفت» نیز این نکته را به ما یادآور می‌شود که این زنان بودند که این کارهای طاقت‌فرسا را برای افشاسازی اعمال واینستین انجام دادند.

«83/100 The Playlist | منتقد: تومریس لافلی»

تبلیغات

دنبال کردن داستان این دو خبرنگار به نام‎‌های جودی کانتور و مگان توهی واقعا لذت‌بخش است؛ آن‌ها دو مادر شاغل هستند که سعی دارند الگوی خوبی برای فرزندان خود باشند و حسی خواهرانه در بین آن‌ها احساس می‌شود.

«80/100 Time Out | منتقد: آنا اسمیت»

با اینکه گاهی اوقات داستان‌سرایی فیلم «آن زن گفت» بیش از اندازه سرراست و ساده به نظر می‌رسد اما باید گفت که از لحاظ گیرایی و جذابیت داستان و پیام قوی آن، همچنان شایسته و جالب است.

«80/100 The Guardian | منتقد: آدرین هورتون»

فیلم «آن زن گفت» با اینکه بیش از دو ساعت است اما به لطف سرعت داستانی خوب خود، کوتاه‌تر احساس می‌شود و همین نیز به هیجان آن افزوده است.

«70/100 Screen Rant | منتقد: بریتنی ویترسپون»

فیلم «آن زن گفت» زمان خود را صرف ارائه تجربیات زنان می‌کند و همین کار آن نیز تاثیری کافی روی بیننده‌ها می‌گذارد تا از این به بعد جلوی بدرفتاری و آزار و اذیت زنان در محل کار را بگیرند.

«70/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «آن زن گفت» با پیروی از الگوی فیلم All the President’s Men و فیلم Spotlight اثری پرتنش، مملو و جذاب را ارائه می‌کند که داستان آن به کارهای خبرنگاران واقعی بسیار نزدیک است.

«70/100 The Hollywood Reporter | منتقد: لوویا گیارکی»

فیلم «آن زن گفت» که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده، معقولانه و وظیفه‌شناس است و به لطف نقش‌آفرینی بازیگران خودش نسبت به دیگر آثار ساخته شده در این ژانر و سبک گیراتر است.

«60/100 IGN | منتقد: سیدهانت آخالا»

فیلم «آن زن گفت» یک بازگویی بی‌هنرانه از رویدادهای مهم به شمار می‌رود و تحقیق در مورد هاروی واینستین را به شکلی ماشینی روایت می‌کند.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا