هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Slumberland

نقدها و نمرات فیلم Slumberland

نمرات فیلم Slumberland با بازی جیسون موموآ منتشر شده و به نظر می‌رسد این اثر نتوانسته تحسین منتقدان را بدست بیاورد.

فیلم اسلامبرلند (Slumberland) اثری فانتزی محصول سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی شده و جیسون موموآ (Jason Momoa) از جمله بازیگران آن است.

منتقدان بر این باور هستند که کمیک‌های کلاسیک نمو نوشته وینسور مک‌کی (Winsor McCay)‌ زمینه بسیار خوبی برای ساخت فیلمی جذاب در اختیار فیلمسازان درست قرار می‌دهد اما سازندگان فیلم «اسلامبرلند» نتوانستند آن روحیه داخل کمیک‌ها را به خوبی در اثر خود جای بدهند و بیشتر روی جنبه نمایشی و تماشایی این فیلم تمرکز کرده‌اند.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۳۱ نقد برای فیلم «اسلامبرلند» منتشر شده که امتیاز ۳۹ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۳۹ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۱۴ نقد است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر را در مورد این فیلم مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Slumberland

  • راتن تومیتوز |‌ ۳۱ نقد – امتیاز ۳۹ درصد
  • متاکریتیک | ۱۴ نقد – امتیاز ۳۹ از صد
جیسون موموآ - Slumberland
فیلم Slumberland

«80/100 Polygon | منتقد: سوزانا پولو»

لذت تماشای فیلم «اسلامبرلند» در خلاقانه بودن یا اصالت آن نیست بلکه نشأت گرفته از داستانی است که توسط بازیگرانی بااستعداد به تصویر کشیده شده است.

تبلیغات

«58/100 The Playlist | منتقد: نیک آلن»

جدیدترین فیلم فرانسیس لارنس با استانداردهای پایین، اثری خوب است و به جای اینکه عمیق باشد، بیشتر خوش‌نما و براق است. حسی آرامش‌بخش و دلنشین در فیلم «اسلامبرلند» احساس می‌شود که تماشای آن را برای یکبار لذت‌بخش می‌کند.

«58/100 Collider | منتقد: مارکو ویتو آدو»

برجسته‌ترین بخش فیلم «اسلامبرلند»، بازیگران آن هستند. با وجود اینکه این فیلم یکی از اولین آثار مارلو بارکلی (Marlow Barkley) به شمار می‌رود اما این بازیگران جوان به خوبی توانسته استعداد خودش را به نمایش بگذارد. کاراکتری که او در این فیلم بازی می‌کند نیز بخش‌های مختلف داستان را کنار هم نگه داشته است. جیسون موموآ نیز توانسته انرژی خوبی به این فیلم تزریق کند.

«50/100 The Hollywood Reporter | منتقد: جان دیفور»

با وجود همه آشفتگی‌ها و بی‌نظمی‌های سطحی موجود در فیلم «اسلامبرلند»، می‌توان گفت که این اثر یک روند آشنا و منظم در ژانر فیلم‌های خانوادگی را دنبال می‌کند.

«50/100 IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

فیلم «اسلامبرلند» را می‌توان مجموعه‌ای از فرصت‌های از دست رفته دانست که بیشتر آن نیز ناشی از فقدان پایه احساسی در این فیلم است.

«38/100 RogerEbert | منتقد: رابرت سوبچینسکی»

فیلم «اسلامبرلند» اثری روشن و پر سروصدا است که در آن، اتفاقات بسیار زیادی دائم در حال رخ دادن هستند و همین نیز ممکن است برای کودکان جالب‌توجه باشد اما در ذهن آن‌ها ماندگار نمی‌شود.

«30/100 Variety | منتقد: پیتر دبروژ»

فیلم «اسلامبرلند» موفق شده تا دنیای رویایی پیچیده و قوی‌ای خلق کند اما نتوانسته پایه احساسی بسیار خوبی برای داستان خودش شکل بدهد. همین موضوع را می‌توان در مورد آثار اخیر فرانسیس لارنس نیز گفت.

DARKSIRENSami 227mohammadsh3785

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا