نقدها و نمرات فیلم Thor: Love and Thunder

نقدها و نمرات فیلم Thor: Love and Thunder

منتقدان نظرات خود را برای فیلم Thor: Love and Thunder منتشر کردند و این فیلم نمرات نسبتا خوبی از آن‌ها گرفته است.

فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) ۲۹مین فیلم از دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که به تازگی نقدها و نمرات آن منتشر شده است. این فیلم توانسته تحسین منتقدان را برانگیزد و نمرات نسبتا قابل قبولی از آن‌ها بدست بیاورد.

از برخی از جهات که به فیلم «ثور: عشق و تندر» نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این فیلم بسیار شبیه به فیلم قبلی یعنی ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok) است و از آنجا که کارگردان هر دو فیلم، یک نفر است، اصلا جای تعجب ندارد. با این حال، فیلم «ثور ۴» به حدی سرگرم‎‌کننده و جذاب است که اثری جذاب و ارزشمند از دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود.

در وب سایت راتن تومیتوز برای فیلم «ثور: عشق و تندر» ۱۴۳ نقد منتشر شده که امتیاز ۷۱ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۶۱ از صد به ثبت رسیده که بر اساس ۴۰ نقد منتشر شده برای این فیلم است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم جدید مارول قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Thor: Love and Thunder

  • راتن تومیتوز | ۱۴۳ نقد – امتیاز ۷۱ درصد
  • متاکریتیک | ۴۰ نقد – امتیاز ۶۱ از صد

«100/100 Collider | منتقد: ترز لاکسون»

فیلم «ثور: عشق و تندر» داستانی را ارائه می‌کند که به جای خسته کردن طرفداران و بیننده‌ها، آن‌ها را آرام می‌کند. این فیلم داستانی را به تصویر می‌کشد که ماهیت و روح خودش را قربانی داستان کلی دنیای سینمایی مارول نکرده است و سازندگان از این فیلم برای توسعه فازهای بعدی دنیای سینمایی خود استفاده نکردند.

«90/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «ثور: عشق و تندر» لحن‌های گستاخانه، خنده‌دار و عاشقانه را درون خود دارد که آن را به اثری جذاب و جالب‌توجه تبدیل کرده است. همین ترکیب سبب شده تا فیلم غیر قابل پیش‌بینی و پر از احساسات باشد.

«80/100 Empire | منتقد: بن تراویس»

فیلم «ثور: عشق و تندر» نسبت به فیلم قبلی ساخته تایکا وایتیتی، عجیب‎‌تر به نظر می‌رسد اما ظاهر آن همچنان صمیمانه و دوست‌داشتنی است. این فیلم یک ماجراجویی کلاسیک از ثور به شمار می‌رود که مطمئنا آن را دوست خواهید داشت.

«80/100 Screen Rant | منتقد: بن کندریک»

فیلم «ثور ۴» از فرمت قبلی دنیای سینمایی مارول پیروی می‌کند و یک داستان انفرادی عالی از کاراکتری برجسته را به نمایش در می‌آورد که پر از احساسات، هیجان و طنز است.

«75/100 RogerEbert | منتقد: نیک الن»

با اینکه زرق و برق و طنز این فیلم بیش از حد آشنا به نظر می‌رسد، جاه‌طلبی و احساسات، چه جلوی دوربین و چه در پشت آن سبب شده تا این فیلم بسیار سرگرم‌کننده باشد.

«70/100 IGN | منتقد: تام یورگنسن»

داستان کلیشه‌ای و استفاده نامناسب از کاراکترهای مکمل سبب شده تا جلوی پیشرفت فیلم «ثور: عشق و تندر» گرفته شود اما رابطه جذاب بین کریس همسورث و ناتالی پورتمن، این فیلم را به اولین اثر کمدی عاشقانه مارول تبدیل کرده است.

«55/100 TheWrap | منتقد: آلونسو دورالدو»

فیلم «ثور: عشق و تندر» جدیدترین اثر از دنیای سینمایی مارول است که سعی داشته در داستان خود تراژدی و کمدی را در تعادل نگه دارد اما تلاشش به موفقیت ختم نمی‌شود.

«50/100 Polygon | منتقد: جاشوا ریورا»

فیلم «ثور ۴» یک کلاهبرداری محسوب می‌شود. توسعه کاراکترهای فیلم به ساختگی‌ترین شکل ممکن پیش می‌رود. علاوه بر آن، وضعیت این کاراکترها در انتهای فیلم با ابتدای آن هیچ تفاوت قابل‌توجهی ندارد. مهم‌ترین مشکل فیلم، بی‌اهمیت بودن است.

«40/100 The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

تایکا وایتیتی با ارائه جوک‌های خسته‌کننده و بیش از حد، هر گونه هیجان، عظمت و احساس خطر در داستان فیلم «ثور: عشق و تندر» را از بین برده است. کریس همسورث بار دیگر در نقش ثور خوب ظاهر شده اما به جای آنکه او در داستانی گیرا استفاده شود، بیشتر مشغول بازگو کردن جوک‌های مختلف است.

فیلم «ثور: عشق و تندر» در تاریخ ۸ ژوئیه سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل