هاست پرسرعت
بازی

نقدها و نمرات فیلم Vengeance

نقدها و نمرات فیلم Vengeance

نقدهای فیلم Vengeance اثری کمدی و درام از بی جی نواک منتشر شده و منتقدان نمرات نسبتا خوبی به آن داده‌اند.

فیلم انتقام (Vengeance) اثری کمدی تلخ به شمار می‌رود که کارگردانی و نویسندگی آن را بی جی نواک (B.J. Novak) برعهده داشته است. این اولین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود. این فیلم داستان خبرنگاری را دنبال می‌کند که برای تحقیق مرگ یک دختر از نیویورک به تگزاس غربی سفر می‌کند. این در حالی است که برادر این دختر باور دارد که خواهرش به قتل رسیده است.

بی جی نواک علاوه بر کارگردانی و نویسندگی،‌ در این فیلم نقش اصلی را بازی می‌کند. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان داو کامرون (Dove Cameron)، ایسا رای (Issa Rae) و اشتون کوچر (Ashton Kutcher) را نام برد.

نویسنده و کارگردان فیلم «انتقام» می‌توانست رویکردی دقیق‌تر نسبت به مضامین عمیق این کمدی تلخ داشته باشد. طرفداران آثار رازآلود مطمئنا از این اثر لذت خواهند برد. در وب سایت راتن تومیتوز، تاکنون ۳۲ نقد برای این فیلم منتشر شده که امتیاز ۸۴ درصد را برای آن به همراه داشته است. ۱۵ منتقد نیز نقدهای خود را در وب سایت متاکریتیک به ثبت رساندند و امتیاز ۷۳ از صد به این فیلم داده‌اند. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهان در مورد این فیلم قرار دارد.

نظر منتقدان درباره فیلم Vengeance

  • راتن تومیتوز | ۳۲ نقد – امتیاز ۸۴ درصد
  • متاکریتیک | ۱۵ نقد – امتیاز ۷۳ از صد

«100/100 Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

بی جی نواک با فیلم «انتقام» به ما ثابت کرده است که داستان‌سرایی بسیار برجسته و ماهر است که با استفاده از یک فیلم توانسته ما را بسیار سرخوش کند.

«83/100 IndieWire | منتقد: دیوید ارلیچ»

تبلیغات

با اینکه گاهی اوقات جوک‌های فیلم «انتقام» بی‌مزه به نظر می‌رسند و معمای مرکزی آن نیز چندان پیچیده و دشوار نیست و به راحتی می‌توان آن را حل کرد، این اثر سینمایی همچنان اثری جالب‌توجه به شمار می‌رود که با استفاده از تعامل میان کاراکترها توانسته توجه بیننده‌ها را نسبت به خود جلب کند.

«75/100 The Film Stage | منتقد: جان فینک»

فیلم «انتقام» برداشتی تازه و خودآگاه از مردی است که به بررسی یک مشکل اجتماعی می‌پردازد.

«75/100 The Playlist | منتقد: جیسون بیلی»

حرکت دوربین‌ها، به خصوص در ابتدای فیلم، مشابه آثار کمدی قبلی بی جی نواک نیستند. از سوی دیگر، او یک یا چندین صحنه را بیش از حد نیاز طولانی می‌کند که حرکت اشتباه تازه‌کارانه‌ای به شمار می‌رود. با این حال، بی جی نواک توانسته اثر رازآلود خوبی را خلق کند که سرگرم‌کننده و گیرا است و چرخش‌های داستانی هوشمندانه‌ای دارد.

«60/100 The Hollywood Reporter | منتقد: جان دیفور»

بی جی نواک با اینکه نویسنده برجسته‌ای است و در آثار بزرگی همچون سریال آفیس (The Office) به عنوان نویسنده کار کرده است، نتوانسته طنز بسیار خوبی در فیلم «انتقام» به نمایش بگذارد و رازآلود بودن داستان نیز ممکن است فقط برای طرفداران این نویسنده جذاب باشند. در کل، این فیلم از این نویسنده برجسته نتوانسته به پتانسیل خود دست پیدا کند.

meysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا