نقدها و نمرات Immortals of Aveum منتشر شدند

نقدها و نمرات Immortals of Aveum منتشر شدند

به همراه انتشار بازی Immortals of Aveum، نقدها و نمرات این عنوان از سوی وبسایت‌های معتبر نیز منتشر شدند.

در ادامه خلاصه‌ای از نقد و بررسی‌های منتشر شده از وبسایت‌های مختلف را مطالعه می‌کنید:

Gaming Age 9.1/10

این حقیقت که Immortals of Aveum یک بازی بسیار سرگرم‌کننده است، باعث می‌شود تا زمان و پول خود را صرف آن کنید. شاید با اورجینال‌ترین بازی طرف نباشیم، اما از آنجایی که بازی بسیار لذت‌بخش است، من با اورجینال نبودن آن مشکلی ندارم.

Noisy Pixel 9/10

Immortals of Aveum تنها به پایین‌ترین سطح ممکن برای یک شوتر قانع نمی‌شود. در زمینه نویسندگی، کنترل و طراحی صدا عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و یک ماجراجویی حماسی را پدید می‌آورد. کارگردانی روایت بی‌رقیب، بازی را از هم‌نوعان خود جدا می‌کند و جهانی جادویی را به ارمغان می‌آورد. بازی می‌توانست باس‌های به یاد ماندنی‌تری داشته باشد. به هر حال، این یک ماجراجویی تحسین‌برانگیز و بازی‌ای عالی است.

VGC 8/10

Immortals of Aveum یک اکشن جادویی با ریتم بالا و جهانی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. اگرچه داستان قابل پیش‌بینی و دیالوگ‌ها می‌توانند گاهی اوقات طاقت‌فرسا شوند، اما گیم‌پلی قدرتمند به وجود آمده، می‌تواند پایه‌ای باشد که EA آن را گسترش دهد و تجربه‌ای بهتر را پدید بیاورد.

ShackNews 7/10

به عنوان اولین پروژۀ Ascendant Studios، موارد زیادی برای تشویق و تحسین وجود دارند. Immortals of Aveum پایه‌های زیادی را در خود جای داده است که قابلیت بهبود و گسترش را دارند.

VG247 6/10

بدانید که با Immortals of Aveum اوقات خوبی را سپری خواهید کرد. با این وجود، ممکن است که پس از مدتی خسته‌کننده و تکراری شود. اگر عاشق یک شوتر اول شخص جادویی هستید، خرید آن را پیشنهاد می‌کنم، اما با وجود این که بازی تلاش قابل تحسینی در زمینۀ بازی‌های شوتر سنگین دارد، در نهایت نمی‌تواند به سطح عناوینی مانند Bulletstorms و Wolfenstein دست پیدا کند.

Gamespot 5/10

Immortals of Aveum در به آغوش کشیدن داستان مرسوم «شوتر نظامی» و پیام «طرفدار محیط زیستی» خود کم می‌آورد. به طور کلی، داستان بازی حول یک شخصیت اصلی نه چندان دوست داشتنی و اعمالی که دور از شخصیت او هستند شکل می‌گیرد و نیمه‌پرداخته شده رها می‌شود. شوتینگ در بازی کمی بهتر از سایر المان‌های آن عمل می‌کند، مخصوصاً در نیمۀ اول بازی، زمانی که بازی شبیه یک پازل رنگی است. اما این المان نیز با تکرار دشمنان و مناطق تکراری می‌شود. من برخی از بخش‌های Immortals of Aveum را دوست داشتم، اما نمی‌توانم به طور قاطع آن را پیشنهاد بدهم.

Eurogamer 4/10

بازی ترکیبی از مبارزات تکراری و مبهم با کاراکترهای آزاردهنده و Lore به شدت غیرمنطقی است.

بازی Immortals of Aveum هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵ و PC در دسترس قرار دارد.

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل