هاست پرسرعت
بازی

نقش‌آفرینی داکوتا فانینگ در فیلم The Watchers به کارگردانی ایشانا نایت شامالان

نقش‌آفرینی داکوتا فانینگ در فیلم The Watchers به کارگردانی ایشانا نایت شامالان

در میان اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که داکوتا فانینگ برای نقش‌آفرینی در فیلم The Watchers (ناظران) انتخاب شده است. ایشانا نایت شامالان، دختر ام. نایت شامالان در نخستین تجربه کارگردانی سکان هدایت این فیلم را در دست می‌گیرد. این فیلم شرکت نیو لاین برای اکران در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ (۷ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است.

داکوتا فانینگ نقش یک هنرمند ۲۸ ساله با نام مینا را بازی خواهد کرد که در جنگلی بکر و پهناور در غرب ایرلند گیر افتاده است. در ادامه خلاصه داستان فیلم The Watchers آمده است: «وقتی مینا سرپناهی پیدا می‌کند، به‌شکل ناخواسته به‌همراه ۳ غریبه در جنگل گیر می‌افتد که هر شب توسط موجودات مرموزی تحت نظر و تعقیب قرار می‌گیرند».

ام. نایت شامالان فیلم‌نامه فیلم The Watchers را به رشته تحریر درآورده است و به‌همراه اشوین راجان از شرکت Blinding Edge Pictures و نیمیت منکاد از شرکت Inimitable Pictures به‌عنوان تهیه‌کننده آن فعالیت می‌کند. شرکت New Line امتیاز این فیلم مهیج ماوراءطبیعی را در رقابتی حساس با سایر شرکت‌های فیلم‌سازی تصاحب کرد. از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم ناظران نیز می‌توان به جو هوم‌وود و استیون دمبیتزر اشاره داشت.

داکوتا فانینگ که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با دنزل واشینگتن همبازی بود، به‌زودی در فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter (برابرساز ۳: فصل آخر) سونی پیکچرز دیده خواهد شد. این هنرپیشه آمریکایی در سریال کوتاه The Perfect Couple (زوج ایده‌آل) شبکه نتفلیکس با بازی نیکول کیدمن، لیو شرایبر و ایو هیوسن و سریال کوتاه Ripley (ریپلی) به ایفای نقش می‌پردازد که براساس رمان‌های پاتریشا های‌اسمیت ساخته می‌شود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا