هاست پرسرعت
بازی

نقش‌آفرینی دونالد گلاور در فیلم Hypno-Hustler دنیای مرد عنکبوتی سونی

نقش‌آفرینی دونالد گلاور در فیلم Hypno-Hustler دنیای مرد عنکبوتی سونی

دونالد گلاور برای تهیه‌کنندگی و ایفای نقش اصلی اسپین-آف فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) انتخاب شد که در دنیای کاراکترهای مارول کامیکس شرکت سونی پیکچرز (SPUMC) جریان دارد. مایلز مورفی (پسر ادی مورفی، بازیگر و کمدین آمریکایی) وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی این فیلم را برعهده دارد. درحال‌حاضر نام این فیلم اسپین-آف مشخص نیست، اما حول محور شخصیت Hypno-Hustler، یکی از گمنام‌ترین دشمنان مرد عنکبوتی می‌چرخد.

کاراکتر هیپنو هاسلر در سال ۱۹۷۸ توسط بیل مانتلو، خالق شخصیت راکت راکون خلق شد. نام اصلی این شخصیت شرور آنتونی دلسوین است که گروهی با نام Mercy Killers را رهبری می‌کند. این گروه با استفاده از فناوری هیپنوتیزم در ساز‌های خود روی مخاطبان تأثیر می‌گذارند تا بتوانند از آن‌ها دزدی کنند. کاراکتر Hypno-Hustler معمولا در فهرست بدترین ابرشرورها قرار می‌گیرد و ظاهرا دونالد گلاور تلاش دارد تا روی جنبه‌ی موزیکال آن تمرکز کند.

دونالد گلاور در یکی از صحنه‌های حذف‌شده‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نقش بسیار کوتاهی داشت و به‌عنوان عموی مایلز مورالز معرفی می‌شد. این هنرپیشه‌ آمریکایی وظیفه صداپیشگی کاراکتر مایلز مورالز در انیمیشن سریالی Ultimate Spider-Man (مرد عنکبوتی نهایی) شبکه Disney XD را برعهده داشت. او در سریال Atlanta (آتلانتا) شبکه‌ی FX نیز بازی کرده است که با پخش فصل چهارم پایان یافت.

شرکت Sony Pictures با تولید فیلم‌های اسپین-آف بیشتر به گسترش دنیای مرد عنکبوتی می‌پردازد که با فیلم‌های Venom (ونوم) و Morbius (موربیوس) شروع شد و با اکران فیلم‌های Kraven the Hunter (کریون شکارچی) و Madame Web (مادام وب) در سال آینده ادامه خواهد یافت.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا