هاست پرسرعت
بازی

نقش آفرینی جنیفر گارنر در فیلم Deadpool 3 + احتمال اشاره به زمین ۸۳۸

نقش آفرینی جنیفر گارنر در فیلم Deadpool 3 + احتمال اشاره به زمین ۸۳۸

به نظر می‌رسد که شاهد حضور دوباره دردویل و الکترا در فیلم مورد انتظار Deadpool 3 از دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

تبلیغات

جهان‌های موازی قدرتمندانه در حال گسترش در دنیای سینمایی مارول هستند و حال نوبت به فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) رسیده تا به شکلی متفاوت از این ایده بهره ببرد. اثری که برای نخستین‌بار درجه سنی بزرگسال را وارد دنیای سینمایی مارول کرده و می‌دانیم که هیو جکمن پس از گذشت ۷ سال باری دیگر در قامت ولورین به ایفای نقش خواهد پرداخت تا در برابر وید ویلسون رایان رینولدز سکانس‌های جذاب و هیجان‌انگیزی را رقم بزند.

در حالی که شایعات بسیاری حول محور وقایع فیلم Deadpool 3 در فضای مجازی به گوش می‌رسد اما خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارش رسمی جدیدی را منتشر شده که طرفداران مارول را شوکه کرده است. جنیفر گارنر که در سال ۲۰۰۳ ایفای نقش الکترا را در فیلم Daredevil (دردویل) بر عهده داشته است، پس از گذشت ۲۰ سال بازگشته تا باری دیگر این شخصیت را در فیلم ددپول ۳ به تصویر بکشد. مسئله‌ای که به صورت غیررسمی حضور دردویل بن افلک را نیز تایید خواهد کرد. هالیوود ریپورتر همچنین اشاره داشته که جنیفر گارنر نقشی مهم در جریان وقایع فیلم نام برده شده داشته و تنها به یک حضور افتخاری محدود نخواهد شد.

در کنار این گزارش رسمی، شایعات بسیاری نیز به گوش می‌رسد که اعضای مهمی از فرنچایز مردان ایکس کمپانی فاکس همچون ایان مک‌کلن در قامت مگنتو و پاتریک استورات در قامت پروفسور ایکس نیز در این دنباله حضور خواهند داشت. بینندگان فیلم دکتر استرنج ۳ نیز تیم ایلومیناتی زمین ۸۳۸ را به یاد داشته‌اند که چگونه توسط اسکارلت ویچ قلع و قمع شدند.

حال به نظر می‌رسد که در Deadpool 3 شاهد اشاره به زمین ۸۳۸ خواهیم بود که اعضای جدیدی گروه ایلومیناتی را مجددا بر پا کرده و به دنبال باعث و بانی کسی هستند که چنین کشتاری را در دنیایشان به راه انداخته است. شایعه‌ای بسیار جذاب و هیجان‌انگیز که در صورت تحقق می‌تواند به نبردی میان ابرقهرمانان مختلف دنیای سینمایی مارول منجر شود.

فیلم Deadpool 3 به کارگردانی شان لوی برای اکران در تاریخ ۴ مه ۲۰۲۴ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

منبع: کولایدر

red-eyed Banished KnightCatalystSina7294meysambشلوار مکعبیEzio (Spider-Man Edition)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا