نمایش توانایی‌های بالستیک در تریلر جدید Apex Legends: اعلام تاریخ عرضه فصل ۱۷

نمایش توانایی‌های بالستیک در تریلر جدید Apex Legends: اعلام تاریخ عرضه فصل ۱۷

ریسپاون اینترتینمنت در تریلر سینمایی تازه‌ای که از بازی بتل‌رویال Apex Legends پخش کرد، توانایی‌های قهرمان جدید فصل بعدی با نام بالستیک را به نمایش گذاشت. همچنین در پایان این تریلر اعلام شد که فصل هفدهم بازی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (۹ مه) امسال در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

باتوجه‌به تریلری که چندی قبل از پیشینه بالستیک پخش شد، بازیکنان آن را به‌عنوان یک مبارز افسانه‌ای می‌شناسند که در گذشته یکی از دوستان خود را از دست می‌دهد و برای مدتی از خانواده‌ی خود فاصله می‌گیرد. درنهایت این مبارز مجبور می‌شود برای نجات جان پسر خود به رقابت‌های Apex بازگردد.

بالستیک که نام واقعی او آگست مونتگومری برینکمن است، یک افسانه مهاجم (Assault Legend) به شمار می‌آید و براساس تریلر، می‌تواند گلوله‌های قدرتمند و مخصوصی را در تفنگ‌ها برای آسیب‌های ویرانگر قرار دهد. همچنین به نظر می‌رسد او یک Loader خودکار در اختیار داشته باشد که احتمالا منبع بی‌پایانی از گلوله را بدون نیاز به ریلود فراهم می‌کند. به‌گفته‌ی ریسپاون، جزئیات کیت مبارزه بالستیک در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد و نمایشی از گیم‌پلی فصل نوزدهم نیز برای تاریخ ۱۱ اردیبهشت (۱ مه) برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

سایر محتوای جدید فصل ۱۷ بازی Apex Legends شامل نقشه World’s Edge به‌روزرسانی شده، چالش‌های Weapon Mastery، محدوده شلیک پیشرفته‌تر و ارتقاهای Ranked Play است. طبق روال هر فصل جدید، یک بتل پس پریمیوم تازه نیز منتشر خواهد شد که شامل پاداش‌های مختلفی از جمله پوسته‌های Reactive برای تفنگ‌ها و پوسته‌های لجندری برای مبارزان خواهد بود.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Apex Legends چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل