هاست پرسرعت
بازی

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

نمایش جدید Black Panther 2 حاوی اطلاعات مهمی می‌باشد

در جریان نمایش خصوصی تریلر جدید Black Panther: Wakanda Forever شاهد اطلاعات مهمی حول محور پروژه Ironheart بوده‌ایم.

در جریان مراسم D23 امسال دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever را پشت درهای بسته به نمایش گذاشت که حاوی اطلاعات مهمی بوده است. اثری که به عنوان یک ادای دین به چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) نیز محسوب خواهد شد. یکی از مسائل مهمی که فیلم جدید بلک پنتر به آن خواهد پرداخت، معرفی دومینیک تورن (Dominique Thorne) به عنوان ریری ویلیامز می‌باشد که در کمیک‌های مارول جایگزین آیرون من بوده است.

تریلر به نمایش درآمده از فیلم Black Panther: Wakanda Forever علاوه‌ بر نمایش صحنه‌های جدید حول محور نیمور و شوری، پرواز ریری ویلیامز با نخستین لباس زرهی‌اش را نیز به نمایش گذاشته است. رایان کوگر (Ryan Coogler) در کنار کارگردانی فیلم جدید بلک پنتر، به عنوان تهیه‌کننده سریال Ironheart نیز شناخته می‌شود که در جریان مراسم دیشب وعده‌ اتفاقات بسیار هیجان‌انگیزی را حول محور قهرمان جوان MCU داده است.

تبلیغات

در این تریلر که هنوز به صورت عمومی به نمایش درآمده است، زرهی که ریری ویلیامز سعی دارد تا بسازد به حدی قدرتمند توصیف شده که زره‌های تونی استارک در مقابل آن به مانند عروسک می‌باشند. برای تحقق این امر ریری ویلیامز با شخصیتی تحت عنوان پارکر رابینز و به هنرنمایی آنتونی راموس (Anthony Ramos) همراه خواهد شد. کسی که در آغاز خود را به عنوان یک دوست معرفی کرده که از قدرت‌های جادویی بهره می‌برد، اما در باطن فردی شرور می‌باشد که در حال برنامه‌ریزی برای مقابله با آیرون هارت است.

در حالی که فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای اکران در تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) در نظر گرفته شده است، اما طرفداران مارول برای تماشای سریال Ironheart باید تا سال 2023 صبر نمایند.

منبع: کولایدر

اریاmeysamb

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا