هاست پرسرعت
بازی

نمایش جهان و مبارزات Stalker 2: Heart Of Chernobyl در تریلری تازه

نمایش جهان و مبارزات Stalker 2: Heart Of Chernobyl در تریلری تازه

به‌تازگی استودیوی اوکراینی GSC Game World تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی تیراندازی اول شخص و جهان باز Stalker 2: Heart Of Chernobyl را پخش کرد. این بازی قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود و مشترکین سرویس گیم پس نیز می‌توانند از روز اول انتشار به آن دسترسی پیدا کنند.

سازندگان در چند ثانیه اول این تریلر به مفهوم اصلی سری Stalker می‌پردازند که حول محور Noosphere قرار دارد. این یک مفهوم فلسفی است که توسط ولادیمیر ورنادسکی، بیوژئوشیمی‌دان شوروی روسی-اوکراینی به‌عنوان لایه‌ای شبیه به اتمسفر یا ژئوسفر توصیف شده است، اما نحوه‌ی گسترش و تأثیر آن توسط روان بشریت و شبکه‌های اجتماعی را دیکته می‌کند. به‌دلیل دستکاری دانشمندان در Noosphere، بسیاری از ناهنجاری‌های محیطی و اتفاقات غیرطبیعی در سراسر منطقه‌ی ممنوعه‌ی چرنوبیل در تاریخ خیالی اوکراین رخ داد و به این شکل دنیای پسا آخرالزمانی سری Stalker که به نام Zone شناخته می‌شود، ایجاد شد.

گیم پلی بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl

به نظر می‌رسد بازی Stalker 2 دارای جهانی با محیط‌های بسیار متنوع است و عناصر متعددی از سبک‌های ترسناک، علمی-تخیلی، ایمرسیو سیم (سیستم پاداش و مجازات براساس انتخاب بازیکنان) و مخفی‌کاری را در گیم‌پلی خود ارائه می‌دهد. موجودات جهش‌یافته مختلفی در مناطق گوناگون در حال پرسه زدن هستند و گروه‌های دشمنان بر سر تصرف منابع کمیاب با بازیکنان درگیر خواهند شد. ممکن است زمین‌ها در برخی مناطق تحت تأثیر پرتو‌های خطرناک Noosphere قرار گرفته باشد و بازیکنان باید با احتیاط پیش بروند و با پرتاب آیتم‌هایی به مانند پیچ، محل این تله‌ها را مشخص کنند تا از از گرفتار شدن در انفجارهای روانی و گرداب‌های گرانشی جلوگیری کنند.

به نظر می‌رسد سازندگان Stalker 2: Heart Of Chernobyl احساس ترس و اضطرار ناشی از اثرات غیرمنتظره ناهنجاری‌های محیطی را به‌عنوان جذابیت اصلی این سری در نظر گرفته‌اند. در این بازی تشخیص انواع مختلف ناهنجاری‌هایی که واقعیت را تغییر داده‌اند و مقابله با آن‌ها، یک امر ضروری است. توسعه‌ی بازی با آنریل انجین 5 به سازندگان کمک کرده است تا تعداد این ناهنجاری‌ها را ۱۰ برابر افزایش دهند و آن‌ها را نسبت به نسخه‌ی اول Stalker جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان Stalker 2 نوید ارائه‌ی یک سیستم شبیه‌سازی زندگی نوآورانه را داده‌اند که بازی را تبدیل به محیطی گسترده می‌کند تا هر یک از رفتارها و اقدامات بازیکنان عواقب منحصر‌به‌فرد و تاثیری بر دنیای Zone داشته باشد. این بازی همچنین شامل یک خط داستانی چند شاخه می‌شود و پس از مدت کوتاهی از عرضه، حالت چند نفره به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان به آن اضافه خواهد شد. پیش‌فروش‌های بازی Stalker 2: Heart Of Chernobyl در حال حاضر در دسترس هستند و نسخه آلتیمیت آن با قیمت ۱۰۹.۹۹ دلار قابل خرید است. این نسخه شامل دو بسته‌ی گسترشی داستانی است که کمپین بازی را گسترش می‌دهد و دنیای Zone را غنی‌تر از قبل خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Stalker 2 چیست؟ آن را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا