هاست پرسرعت
بازی

نمایش پایگاه و همراهان در تریلر جدید بازی The Mageseeker

نمایش پایگاه و همراهان در تریلر جدید بازی The Mageseeker

در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، شرکت ناشر ریوت فورج و استودیو دیجیتال سان تریلر تازه‌ای از بازی The Mageseeker: A League of Legends Story را به نمایش گذاشتند که در آن می‌توانیم جزئیات جدیدی از مکانیسم‌های گیم‌پلی را ببینیم. بازیکنان در این بازی اکشن با زاویه دوربین ایزومتریک، کنترل یک مبارز به نام Sylas را دست خواهند داشت که با استفاده از زنجیرهای طلایی و انواع جادو به مبارزه می‌پردازد. با وجود قدرتمند بودن این شخصیت، او در ماجراجویی خود به پایگاه و همراهانی نیاز خواهد داشت که سازندگان در تریلر جدید به نمایش آن‌ها پرداخته‌اند.

بازیکنان در پناهگاه (Hideout) می‌توانند با شخصیت‌های مختلفی ملاقات کنند و از این طریق به انواع مأموریت‌های اصلی یا مراحل فرعی دسترسی یابند. در صورت کامل کردن این مأموریت‌ها، پاداش کافی به بازیکنان اهدا خواهد شد تا بتوانند بخش‌های مختلف این پناهگاه را ارتقا دهند. همچنین با پیشروی بیشتر در داستان، جادوگرهای دیگر می‌توانند بازیکنان را در نبردها همراهی کنند و باتوجه‌به قدرت‌های منحصربه‌فردی که دارند، باعث تنوع در سیستم مبارزه بازی شوند. دراین‌میان Sylas می‌تواند طلسم‌های مختلف را بخرد و خود را با آن‌ها تجهیز کند اما برای ارتقای آن‌ها ناچار به کشتن دشمنان قدرتمند خواهد بود.

دانلود از آپارات

بازی The Mageseeker: A League of Legends Story قرار است در تاریخ ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ اخبار بازی The Mageseeke را با ما در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا