هاست پرسرعت
بازی

نمایش کاراکتر ریشتر بلمونت در تریلر بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

نمایش کاراکتر ریشتر بلمونت در تریلر بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells

استودیو Motion Twin آخرین تیزر تریلر بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells را پخش کرد. بازیکن‌ها درکنار تمام محتویات معرفی‌شده قبلی می‌توانند یک مرحله مخفی را در قلعه دراکولا کشف کنند که دارای حالت Richter Mode است. گیمرها در این حالت کنترل بلمونت را در دست می‌گیرند و با حرکات کلاسیک این کاراکتر از بازی‌های Castlevania: Symphony of the Night و Vampire Killer به مصاف دشمنان می‌روند.

در این مرحله شمع‌هایی برای نابودی، قلب‌هایی برای جمع‌آوری و هزاران دشمن کلاسیک برای مبارزه وجود دارند. بازیکن‌ها می‌توانند به‌سراغ نبرد با باس مدوسا بروند و مهارت‌هایی نظیر Double Jump (پرش دوتایی) را برای کاوش در محیط به‌دست آورند. طرفدارانی که بسته الحاقی Return to Castlevania را با کاراکتر Beheaded تجربه می‌کنند، سرنخ‌هایی از مجموعه کسلوانیا را در حین مبارزه با دراکولا و دث با سلاح‌های کلاسیک خواهند یافت.

بسته الحاقی Return to Castlevania بازی Dead Cells در تاریخ ۱۵ اسفند (۶ مارس) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. این بسته که با برچسب قیمتی ۱۰ دلار روانه بازار می‌شود، شامل دو زیست بوم تازه در قلعه دراکولا، ۱۴ سلاح از مجموعه بازی‌های Castlevania نظیر Vampire Killer و Throwing Axe، ۲۰ پوشش منحصربه‌فرد به‌علاوه‌ی ۵۱ موسیقی از مجموعه بازی‌های کسلوانیا است.

دانلود ویدیو از آپارات


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا