هاست پرسرعت
بازی

نماینده مدیر و معاون بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به زودی بازنشست خواهد شد

نماینده مدیر و معاون بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی به زودی بازنشست خواهد شد

آقای ماسایاسو ایتو، که چند سال به عنوان نماینده مدیر و معاون بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی فعالیت کرده است، در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) بازنشست خواهد شد.

شرکت سونی در ابتدا اعلام کرد که ماسایاسو ایتو (Masayasu Ito) قصد دارد از سمت خود استعفا دهد، اما یکی از نمایندگان این شرکت در مصاحبه با بلومبرگ گفت که آقای ایتو به سن بازنشستگی رسیده است. بر این اساس، لین تائو (Lin Tao)، جانشین ماسایاسو ایتو در سمت نماینده مدیر و معاونت بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی می‌شود و همچنین کیچیرو اوراتا (Kiichiro Urata) به عنوان مدیر این بخش منصوب خواهد شد.

آقای ایتو در آوریل 2008 کار خود را به عنوان نماینده مدیر و معاونت بخش سرگرمی‌های تعاملی آغاز کرد. وی همچنین پیش از آن، سابقه‌ی 11 سال در شرکت سونی و کار بر روی محصولات صوتی خودرو را نیز در کارنامه‌‎ی خود دارد.

ماسایاسو ایتو در کنار نظارت بر بخش مهندسی سخت افزار، در برنامه‌ریزی سخت افزار کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و همچنین PSVR نیز نقش داشته است. بر اساس گزارش بلومبرگ، طراحی‌های برد مدار توسط این شخص، هم در داخل و هم در خارج از شرکت سونی مورد تحسین قرار گرفت و به گفته‌ی یکی از مدیران سابق سونی، بدون ماسایاسو ایتو ممکن بود کنسول پلی استیشن 4 وجود نداشته باشد.

تبلیغات

Dr.Pyroبهزاد سالمیMsadeq361KurosمتینJin sakaiAlbertmeysamb(Squatlatex(Old man editionM.MTEmperor Nima ShamsMr.BadGuyMohsenj74Invisible bearded userنینتندو فن (آنتی فن بوی)

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا