هاست پرسرعت
بازی

نویسنده جوکر فیلم‌نامه Spawn را خواهد نوشت

نویسنده جوکر فیلم‌نامه Spawn را خواهد نوشت

به نظر می‌رسد که فیلم‌نامه‌نویسان آثاری همچون جوکر و سریال فالکون و سرباز زمستانی وظیفه نگارش داستان فیلم Spawn را بر عهده گرفته‌اند.

نویسنده فیلم‌نامه اثر Joker یعنی اسکات سیلور (Scott Silver) و نویسنده فیلم‌نامه سریال Falcon and the Winter Soldier یعنی مالکوم اسپلمن (Malcolm Spellman) با همراهی مت میکسون (Matt Mixon) گرد یکدیگر جمع شده‌اند تا فیلم‌نامه جدیدی را برای فیلم Spawn تهیه نمایند.

این فیلم که زمزمه‌های ساخت آن از سال 2017 وجود داشته است، میزبان حضور جیمی فاکس (Jamie Foxx) در نقش ضدقهرمان نمادین این داستان می‌باشد و خالق شخصیت اسپاون یعنی تاد مک‌فارلن (Todd McFarlane) نیز به عنوان تهیه‌کننده در پشت صحنه حضور خواهد یافت.

علی‌رغم این که مک‌فارلن در گذشته قصد داشت تا شخصاً نویسندگی و کارگردانی این پروژه سینمایی را بر عهده بگیرد، اما تصمیم گرفت تا از این وظیفه کناره‌گیری کرده و افراد مناسبی را برای هدایت این پروژه در نظر بگیرد.

تبلیغات

در سال 1997 شاهد پخش فیلمی از این کمیک به کارگردانی مارک ای.زی. دیپه (Mark A.Z. Dippé) و هنرنمایی مایکل جای وایت (Michael Jai White) در قامت اسپاون بودیم که با بودجه‌ای 40 الی 45 میلیون دلار تهیه شد اما در جلب نظر سینماگران توفیقی کسب نکرد و تنها حدود 88 میلیون دلار فروش داشت.

فیلم جدید Spawn که با درجه سنی بزرگسال تهیه‌ خواهد شد، هنوز هیچ تاریخ اکرانی دریافت نکرده و باید تا انتشار اطلاعات جدید صبر بنماییم.

منبع: هالیوود ریپورتر

Big Hat LoganAmir RingoAmirali xcgiEzio Auditore da Firenze

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا