نگاهی به اولین اطلاعات فاش شده از شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو

نگاهی به اولین اطلاعات فاش شده از شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو

سال گذشته، شیائومی تبلت‌های سری شیائومی پد 5 را در چین عرضه کرد که بعداً وارد برخی بازارهای جهانی هم شد. این سری در مجموع از سه مدل شیائومی پد 5، شیائومی پد 5 پرو و ​​شیائومی پد 5 پرو 12.4 تشکیل شده است. حال، شایعه شده که این برند چینی در حال کار بر روی سری بعدی تبلت‌های خود با نام شیائومی پد 6 (Xiaomi Pad 6) است. با دیجی رو همراه باشید.

تاکنون، در چندین مورد شایعاتی در خصوص تبلت‌های جدید شیائومی منتشر شده و اطلاعاتی را از مشخصات سخت افزاری احتمالی آن‌ها فاش کرده‌اند. اکنون نیز منبعی با عنوان Xiaomiui پس از بررسی کدهای MIUI گزارش جدیدی منتشر کرده و به بیان برخی جزئیات دو تبلت آینده شیائومی با نام‌های رمز pipa و liuqin پرداخته است.

طبق گزارش‌ها، pipa و liuqin به ترتیب اسم رمز تبلت‌های شیائومی پد 6 و شیائومی پد 6 پرو هستند. پیش‌بینی می‌شود تبلت‌های سری پد 6 در نیمه اول سال 2023 عرضه شوند. با این حال، چین تنها کشوری خواهد بود که شیائومی پد 6 پرو در آن عرضه خواهد شد. این گزارش همچنین مشخصات این تبلت‌های جدید را نیز به اشتراک گذاشته که در ادامه به مرور آن‌ها می‌پردازیم.

شیائومی پد 5

مشخصات شیائومی پد 6 (با اسم رمز Pipa)

طبق گفته شیائومی، مدل استاندارد شیائومی پد 6 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 870 نیرو خواهد گرفت. این همان پردازنده‌ای است که در مدل فعلی شیائومی پد 5 پرو و همچنین تبلت‌های ویوو پد (Vivo Pad)، اوپو پد (Oppo Pad) و لنوو لیجن تب وای 700 (Lenovo Legion Tab Y700) نیز به کار گرفته شده است.

در مقایسه با پد 5 که از پردازنده اسنپدراگون 860 استفاده می‌کرد، اسنپدراگون 870 یک پیشرفت بزرگ خواهد بود. شیائومی همچنین می‌گوید که تبلت شیائومی پد 6 در چین، هند و سایر مناطق بین‌المللی با شماره مدل M82 عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مدل دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز باشد.

مشخصات شیائومی پد 6 پرو (با اسم رمز Liuqin)

طبق شایعات، در شیائومی پد 6 پرو از پردازنده رده بالای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده که یک تراشه قدرتمند 4 نانومتری از شرکت کوالکام است و اخیراً توسط اسنپدراگون 8 نسل 2 جایگزین شده است. گنجاندن این تراشه در دل شیائومی پد 6 پرو به این معنی است که تبلت رده بالای شیائومی در میان قدرتمندترین تبلت‌های اندرویدی موجود در بازار قرار خواهد گرفت و احتمالاً به دلیل عملکرد عالی پردازنده گرافیکی خود، در بین گیمرها نیز بسیار محبوب خواهد شد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که شیائومی پد 6 پرو دارای صفحه نمایش امولد 120 هرتزی با وضوح 1880 در 2880 پیکسل خواهد بود.

این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که در حال حاضر از سری شیائومی پد 6 در دست داریم. با این حال، انتظار داریم با ورود به سال 2023 بر حجم اطلاعات و جزئیات فاش شده نیز افزوده شود. پس همچنان با بخش اخبار دیجی رو همراه باشید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

خروج از نسخه موبایل