هاست پرسرعت
خودرو

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

کرمان موتور در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز در یک سالن اختصاصی و بزرگ، تمامی محصولات خود را به نمایش گذاشت.
نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

 

کی ام سی ایگل کرمان موتور

ایگل نخستین محصول بعد از تصاحب پلتفرم جک J4 توسط کرمان موتور است که با فیس لیفتی به طراحی جسین وفایی معرفی شده است. این فیس لیفت بیشتر در چهره بیرونی خودرو در بخش چراغها و سپرها خود را نشان می دهد. البته در مرحله بعدی قرار است تغییراتی در کابین و داشبورد درجهت مدرن سازی و نیازهای مشتریان صورت پذیرد. ایگل همان جک J4 است و در قوای فنی تفاوتی با آن ندارد.

کرمان موتور جک KMC X5

محصول جدید کرمان موتور که چند ماهی است که فروش آن آغاز شده و به سرعت به خودروی محبوبی تبدیل شده، X5 است که فیس لیفتی کامل چه در بیرون و چه در کابین نسبت به S5 محسوب می‌شود. X5 در نمای جلو و عقب، تغییرات بسیاری داشته و مهمتر اینکه کابین آن به‌روزتر و حتی باکیفیت‌تر شده است. این خودرو از آپشن‌های بسیاری سود می‌برد و در عین حال پیشرانه قدرتمندی دارد.

کی ام سی A5

جدیدترین محصول کی ام سی که مدتها پیش خبر آن را منتشر کرده بودیم، A5 است که ری‌برند SWM بوده و به طرز عجیبی در همان کلاس X5 قرار می‌گیرد. طراحی A5 چاشنی‌های اسپرت فراوانی دارد و کاملا جوان‌پسند و قلدر است اما در بخش قوای پیشرانه، بازی را به برادر دیگر خود یعنی X5 می‌بازد. بنابراین اگر ویژگی‌های فنی و قدرت و کشش موتور را در اولویت قرار می‌دهید باید به سراغ X5 بروید اما اگر به محصولی با طراحی چشمگیرتر و قیمت کمتر با قدرت پایین‌تر قانع می‌شوید این محصول انتخابی جذاب خواهد بود. با توجه به قیمت فعلی A5 و رقبای ان در این بازه قیمتیف می‌توان این خودرو را آینده‌دار و موفق پیش‌بینی کرد.

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

بعد از موفقیت بسیار بالای کی ام سی T8 در بازار به عنوان یک پیکاپ آفرودی نوبت به جانشین رده‌بالاتر T9 رسیده که علاوه بر پیشرانه پرقدرت‌تر، از گیربکس اتوماتیک و آپشن‌های بسیار بیشتر و طراحی مدرن‌تر سود می‌برد.

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

کراس اوور کامپکت پلاگین هیبریدی JS6 یکی از برنامه های کرمان موتور برای تقویت سبد شاسی بلندهای این شرکت محسوب می‌شود که با ویژگی‌هایی چون مصرف سوخت ترکیبی بسیار عالی ۱.۳ لیتری و شتاب صفرتا صد ۷.۳ ثانیه‌ای، طراحی مدرن و حانوادگی و توجه به جزئیات، می تواند جانشین شایسته K7 باشد.

جک کرمان موتور J7 برقی

نسخه برقی J7 اخیرا با قیمتی مناسب وارد سامانه خودروهای برقی شده است. پیش از این هم فروش این خودرو به تاکسیرانی تهران انجام شده و در اولین مرحله در همین هفته، یک هزار دستگاه از آن تحویل تاکسیرانی شده است.

کی ام سی T8

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

این پیکاپ برفروش هنوز هم در میان رقبای خود یکی از گزینه‌های جذاب به شمار می‌آید. تی ایت توانسته طیف متنوعی از مخاطبان از مشتریان سازمانی تا آفرودرها و بانوان را به سمت خود جذب کند. هرچند کرمان موتور امید دارد این استقبال به سمت T9 هم سرازیر شود.

کامیون کشنده

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

کرمان موتور سرانجام محصولی تجاری و سنگین را وارد سبد محصولات خود کرد. کشنده KMC دارای موتور ۶ سیلندر دیزلی کامینز با حجم ۱۲.۵ لیتر است که ۵۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۶۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس اتوماتیک ساخت ZF با ۱۲ دنده جلو و ۴ دنده عقب متصل می‌شود.

از ویژگی‌های کشنده کی ام سی، باسکول دیجیتال آن، عایق بندی گسترده کابین، ضریب آئرودینامیکی ۰.۴۵، تجهیزات ایمنی و رفاهی زیاد ازجمله رادار و هشدار نقاط کور را می‌توان نام برد.

بی ای سی X3 پرو خودروسازان بم

مینی کراس یا هاچ بک بلندقد بک X3 پرو درواقع یک محصول قدیمی جیلی است که می‌تواند رقیب مستقیم ام وی ام X22 محسوب شود. البته مزیت این خودرو، استهلاک پایین‌تر به واسطه موتور تنفس طبیعی آن است.

نگاهی به سالن کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز

سدان فست بک کرمان موتور با چهره اسپرت خود توانسته بازار مناسبی در ایران برای خود ایجاد کند و اکنون تعداد زیادی از آن را می‌توان در خیابانها دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۲ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا