هاست پرسرعت
بازی

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در دنیای انیمه شاهد برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های به تصویر کشیده شده‌ای هستیم که از توانایی نابودی یک شهر کامل برخوردار می‌باشند.

یکی از ویژگی‌های متمایز کننده دنیای انیمه نسبت به باقی مدیوم‌های سرگرمی، طریقه به تصویر کشیدن شخصیت‌های قدرتمندی می‌باشد که بسیار اغراق آمیز و حماسی برای مخاطب به نمایش درمی‌آیند. آن‌ها توانایی انجام حرکات و رقم زدن وقایعی را دارند که در هیچ فیلم یا سریالی نمی‌توان مشابه آن را پیدا کرد و همین مسئله باعث شده تا شاهد خلق شخصیت‌های ماندگار و بسیار قدرتمندی باشیم که از ویژگی‌های متعددی برخوردار هستند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا نگاهی به برخی از قدرتمندترین شخصیت‌های خلق شده در دنیای انیمه داشته باشیم که از قدرت‌های فرابشری منحصر به فردی برخوردار هستند. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

سایتاما در انیمه One Punch Man

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

زمانی که انیمه One Punch Man در سال 2015 آغاز به پخش کرد، به دلیل ماهیت متفاوت و هیجان‌انگیزی که داشت، به چنان محبوبیت گسترده‌ای دست یافت که حتی کسانی که رغبتی برای تماشای انیمه نداشتند نیز جذب آن شده و به یکی از طرفداران پر و پا قرصش تبدیل گشتند.

در این انیمه شاهد شخصیتی تحت عنوان سایتاما هستیم که به زندگی عادی خود ادامه می‌دهد تا این که یک روز تصمیم می‌گیرد به یک ابرقهرمان تبدیل شود. او برای این امر شروع به انجام تمریناتی طاقت‌فرسا کرده و به جایی می‌رسد که عملاً تمام موی سر خود را زیر بار فشار تمرینات از دست می‌دهد. با این حال سایتاما به قدرت بی‌اندازه‌ای دست پیدا می‌کند که هیچکس تاب تحمل حتی یک مشت او را ندارد.

او آن‌چنان قدرتمند می‌شود که با یک مشت ساده خود می‌تواند هر کسی را از صفحه روزگار محو نماید. این مسئله پس مدتی برای او به امری خسته کننده بدل می‌گردد، زیرا دیگر کسی باقی نمی‌ماند که بتواند حریف قدرتمندی برای سایتاما باشد و او به زندگی کسالت‌بار خود بازمی‌گردد.

این انیمه شخصیتی را به دنیا معرفی می‌کند که عملاً تا پایان فصل نخست هیچ چالش خاصی برای مبارزه نداشته است. با این حال به مرور و در طی فصل‌های بعدی کم‌کم وقایعی رقم می‌خورد که سایتاما را نسبت به قدرت‌هایش به چالش کشیده و همین مسئله اتفاقات هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند.

اورستد در انیمه Mushoku Tensei

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

با توجه به این که انیمه Mushoku Tensei نسبت به باقی آثار این مقاله جدیدتر به شمار می‌رود، طبیعی خواهد بود که اگر تا به حال اسمی از شخصیت قدرتمند اورستد نشنیده باشید.

او به عنوان آخرین فرزند از نسل اژدها به شمار می‌رود که در قبلیه‌ای باستانی متولد شده و از توانایی‌های گسترده‌ای برخوردار است. کسی که در آغاز به عنوان یک ضدقهرمان به تصویر کشیده شد و توانایی انجام دیوانه‌وارترین کارها را داشته و کمتر کسی حتی می‌تواند خراشی روی صورت او ایجاد نماید.

با این حال در طول این انیمه شاهد هستیم که اورستد جنبه‌های انسانی و لطیف خود را به معرض نمایش گذاشته و برای افراد و پیروانش ارزش خاصی قائل است تا جایی که حتی حاضر است برای امنیت آن‌ها دست به قتل عام بزند. همچنین نبیاد از یاد برد که علی‌رغم تمام خشونت‌ها و خباثت‌هایی که ممکن است او به کار ببرد، اما نسبت به کودکان احترام بسیار زیادی قائل است.

توشینوری یاگی در انیمه My Hero Academia

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

توشینوری یاگی که بیشتر تحت عنوان “پرایم آل مایت” شناخته می‌شود، به حدی قدرتمند و خطرناک است که تنها با فک خود می‌تواند یک قتل عام گسترده به راه اندازد. البته با توجه به این موضوع که او قهرمان شماره یک دنیای خود محسوب می‌شود، قدرت‌های بی‌اندازه او منطقی جلوه می‌کند.

او به حدی قدرتمند است که شخصیت “همه برای یکی” که جهان را وارد یک درگیری عظیم کرده بود را به تنهایی سرنگون کرد و با حرکات دیوانه‌وار خود باعث ایجاد طوفان‌هایی بسیار بزرگ و سهمگین شده بود. با این حال او دچار فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است.

تبلیغات

پیش از آن که توشینوری یاگی به قدرت‌های خداگونه دست پیدا کند، برای نابودی یکی از دشمنانش به نام نومو به 300 مشت روی آورده بود؛ در حالی که زمان قدرتمند بودنش نابودی نومو به تنها 5 ضربه نیاز داشته است. برای شناختن حد و مرز قدرت نومو کافی است تا بدانید که تنها یک ضربه او می‌توانست تا فرسنگ‌ها یک فرد را به پرواز دربیاورد.

آیزن در انیمه Bleach

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

زمانی که نام انیمه Bleach بر سر زبان‌ها می‌آید، هیچ شخصیتی به اندازه آیزن نمی‌تواند در عین ترس و وحشتی که به همراه دارد، محبوب و پرطرفدار نیز باشد. کسی که شاید بتواند گفت به عنوان آنتاگونیست اصلی داستان شناخته شده و از توانایی‌های دیوانه‌واری برخوردار است.

نخست بهتر است بدانید که او از این توانایی برخوردار می‌باشد که هر رخداد و اتفاقی را پیش از به وقوع پیوستن، پیش‌بینی نماید. همین مسئله باعث شده تا شکست یا به دام انداختن او تقریباً غیرممکن جلوه کرده و در برابر هر خطری مصون باشد.

آیزن همچنین می‌تواند حواس و قدرت درک افراد را نیز دست‌کاری کرده و آن‌ها را در توهاتمی بی‌انتها به دام بیندازد. او قطعاً جزو آن دسته از شخصیت‌هایی قرار می‌گیرد که تحت هیچ شرایطی دوست ندارید در مقابلش قرار بگیرید، زیرا هیچ برگشتی برای شما در کار نخواهد بود.

مروئم در انیمه Hunter x Hunter

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در دنیای انیمه Hunter x Hunter شخصیتی تحت عنوان مروئم وجود دارد که از کودکی پرورش داده شده تا قدرتمندترین موجود زنده روی سیاره لقب بگیرد. زیرا مادرش به سربازان دستور داده بود که تمامی موجودات قدرتمند هستی را جمع‌آوری کرده تا فرزندش مروئم، بتواند از آن‌ها تغذیه کند. با این حال حتی مادر وی نیز نمی‌توانست پیش‌بینی کند که فرزندش روزی به چه حدی از قدرت دست پیدا خواهد کرد.

مروئم زمانی که به عنوان یک فرد بالغ شناخته شد، به چنان حدی از قدرت، هوش، سرعت و چابکی دست پیدا کرد که تقریباً هیچ موجود زنده‌ای تحمل رویارویی با وی را در خود نمی‌دید. وظایفی که برای تمام رقبای او امری غیرممکن تلقی می‌شد، برای مروئم چنان راحت جلوه می‌کرد که تنها در عرض چند روز تمامی آن‌ها را انجام داده بود.

اگر که سلسله‌ای از اتفاقات رقم نمی‌خورد، قطعاً مرودم حتی می‌توانست قدرتمند از پیش شده و به مانند یک خدا برای ساکنین سیاره‌اش پادشاهی کند.

رگیلس کورنیس در انیمه Re: Zero

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در انیمه تماشایی و زیبای Re: Zero نمی‌توان کسی را پیدا کرد که بتواند برای قهرمان اصلی آن یعنی ناتسوکی سوبارو چالش خاصی ایجاد نماید، زیرا او آن‌چنان قدرتمند است که به راحتی می‌تواند حریفانش را مغلوب نماید. با این حال زمانی که پای اسقف اعظم، رگیلس کورنیس به میان می‌آید، قطعاً با رویارویی هولناکی طرف خواهیم بود.

رهبر فرقه جادوگران و نماد گناه طمع آن‌چنان قدرتمند و دیوانه‌ کننده است که مسئول کشتارهای عظیمی در تاریخ بوده و افراد بسیار بزرگی را از صفحه روزگار محو کرده است. زیرا او می‌تواند زمان را به راحتی متوقف کرده و دست به اعمال شرارت بارش بزند. همچنین نباید از یاد برد که او از قابلیت منحصر به فردی بهره می‌برد که نه تنها در برابر تمامی خطرات مصون نگهش می‌دارد، بلکه می‌تواند به راحتی از شکل و فرم فیزیکی خارج شده و به قدرت‌های مافوق بشری دست پیدا کند.

می‌توان با صراحت گفت که پاک کردن یک شهر از روی نقشه امری ساده و دم دستی برای رگیلس کورنیس محسوب می‌شود.

ساتورو گوجو در انیمه Jujutsu Kaisen

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در انیمه Jujutsu Kaisen می‌توانیم شاهد انواع و اقسام جادوگران و ارواح قدرتمندی باشیم که هر کدام توانایی از بین بردن یک شهر کامل را دارا می‌باشند. با این حال آیا می‌توانید کسی را تصور کنید که با کوچکترین حرکت دست خود قابلیت نابودی سیل عظیمی از دشمنانش را داشته باشد؟ آن شخص ساتورو گوجو نام دارد!

ساتورو در همان لحظات نخستینی که وارد انیمه شد، با قدرت‌های دیوانه‌وار خود که حتی کسی اجازه لمس او را نداشت، نشان داد که تا چه اندازه می‌تواند خطرناک و هولناک جلوه نماید. اگر که به قدرت‌های او باز هم شک دارید، کافی است تا بدانید که شرورترین شخصیت‌های Jujutsu Kaisen نیز زمانی که نام ساتورو به میان بیاید، وحشت سرتاسر وجودشان را فرا می‌گیرد. او آن‌چنان قدرتمند است که زمان ورود به یک صحنه، تمامی رقبا آن جا را ترک می‌کنند؛ زیرا برای جان خود ارزش قائل بوده و می‌دانند که هیچ شانسی برای مقاومت در برابر وی ندارند.

شیگئو کاگیاما در انیمه Mob Psycho 100

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در انیمه Mob Psycho 100 نیز مانند One Puch Man شاهد شخصیتی به نام شیگئو کاگیاما ملقب به “ماب” هستیم که آن‌چنان قدرتمند بوده که توانایی نابودی هر موجود زنده‌ای را در خود می‌بیند. با این حال برخلاف سایتاما، ما در اینجا با نوجوانی به ظاهر در هم شکسته و ضعیفی روبرو هستیم که خجالتی بوده و به هیچ عنوان خطرناک به نظر نمی‌رسد.

این ظاهر گمراه کننده وی دلیل دارد، زیرا ماب نمی‌تواند احساسات خود را کنترل کند و در صورت برانگیخته شدن او، قدرت‌هایش فوران کرده و هر چیزی که در اطراف وی باشد تبدیل به خاکستر می‌شود.

با وجود این که تا به حال شاهد انتشار تنها دو فصل از این انیمه بودیم، اما ماب چنان قدرت‌های تماشایی و در عین حال خطرناک خود را به تصویر کشیده می‌تواند پا به پای شخصیت‌های قدیمی‌ این مدیوم رقابت نماید. قطعاً در صورت ادامه این انیمه در آینده نه چندان دور می‌توانیم شاهد رقم خوردن صحنه‌های هولناکی به واسطه ماب باشیم که در دنیای انیمه تکرار نشدنی باشد.

ریمورو تمپست در انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

ساتورو میکامی که به عنوان قهرمان اصلی انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime شناخته می‌شد، با تناخسی که پیدا کرد به یک ریمورو تمپست تبدیل شد و قدرت‌ فیزیکی گسترده‌ و منحصر به فردی را در اختیار گرفت. قدرتی که به وی اجازه می‌دهد تا هر مهارت، توانایی یا ظاهری که می‌خواهد را به دست آورده و غیرقابل شکست باشد.

این بدین معنا می‌باشد که هر زمان با حریف جدیدی روبرو می‌شود، به راحتی می‌تواند مهارت‌های خود را تغییر داده و وی را مغلوب نماید. او حتی می‌تواند ظاهر خود را هرطور که مایل باشد تغییر شکل دهد. نکته حائز اهمیت در تکامل این قابلیت منحصر به فرد ریمورو تمپست است، زیرا قدرت‌های او همواره در حال پیشرفت و تکامل بوده و هیچ محدودیتی نمی‌توان برای توانایی‌های او قائل شد.

آنیا فورجر در انیمه Spy x Family

نگاهی به قدرتمندترین شخصیت‌های دنیای انیمه

در مقایسه با باقی شخصیت‌های نام برده شده در این مقاله، اشاره به کودکی شش ساله در انیمه Spy x Family تحت عنوان آنیا فورجر می‌تواند انتخاب عجیبی قلمداد شود. با این حال در صورت تماشای این انیمه جدید و زیبا دلیل چنین انتخابی را درک خواهید کرد، زیرا او آن‌چنان قدرتمند است که برای جهان خود زیادی خطرناک به نظر می‌رسد.

این دخترک یتیم آکادمی ایدن که توسط لوید فورجر و یور فورجر به فرزند خواندگی گرفته شده است، از قدرت تلپاتی قدرتمندی برخوردار بوده که می‌تواند در هر لحظه ذهن تمامی افراد را خوانده و شرایط اطرافش را پیش‌بینی نماید. او همچنین می‌تواند مردم را وادار کند که چه سخنی بر زببان بیاورند یا چه حرکتی را انجام دهند؛ مسئله‌ای که می‌تواند در دستان شخصیتی شرور تمام دنیا را به جان یکدیگر بیندازد.

با این حال نکته عجیب انیمه Spy x Family ذر این است که تا به حال هیچ شخص دیگری با قدرت‌های فرابشری به تصویر کشیده نشده و آنیا در این دنیا یگانه به نظر می‌رسد. با وجود این که او همواره با افراد بزرگ‌سال در ارتباط بوده، اما به هیچ عنوان دست کم گرفته نشده و از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.


به نظر شما در دنیای بی‌انتهای انیمه چه شخصیت‌هایی وجود دارند که از قدرت‌های گسترده و جذابی برخودار باشند؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Twinfinite

MRIP❾❻︵✎﹏ȏṃıԀامینAli G_Hمحمدرضا نوروزیLonesome guydeathwingsPorfosorsamulJin sakai

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا