هاست پرسرعت
بازی

نگرانی عضو سی‌دی پراجکت حول وضع روانی حاکم بر سازندگان GTA 6

نگرانی عضو سی‌دی پراجکت حول وضع روانی حاکم بر سازندگان GTA 6

به‌نظر می‌رسد که لیک اخیر بازی GTA 6، آثار بسیار مخربی در جو روانی حاکم بر شرکت راکستار خواهد داشت؛ آثار مخربی که می‌تواند هرکسی را به وحشت بیندازد.

امروز اتفاق بسیار بزرگی افتاد. سرانجام اولین تصاویر بازی GTA 6 که سال‌هاست مورد انتظار گیمرها بوده است، در اینترنت لو رفت. حدود 3 گیگ از فایل‌های ذخیره شده از بیلد پری آلفا بازی به دست افشاکنندگان افتاد. مجموع این فایل‌ها، چیزی حدود یک ساعت از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد. گیمرها اطلاعات زیادی در مورد افشاگری‌های اخیر کسب کردند؛ از مطلع شدن در خصوص مکان وقوع داستان گرفته تا شخصیت‌های اصلی قابل بازی.

مشخص شد که اتفاقات بازی در شهر وایس سیتی رخ خواهند داد و شما کنترل یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد را برعهده خواهید گرفت. علاوه بر این‌ها، صحنه‌هایی از مبارزات، تعقیب و گریزها و ماموریت‌های سرقت به نمایش گذاشته شد. درست است که بسیاری از گیمرها سرانجام توانستند نگاهی به بازی مورد انتظار خود داشته باشند، اما این لیک بزرگ تاثیرات مخرب زیادی از خود برجای خواهد گذاشت.

یکی از چندین تاثیر منفی، احتمال تغییر برنامه‌ریزی‌های تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive) در سال انتشار بازی است. احتمالا راکستار برنامه‌های خود را در پی افشاگری اخیر تغییر دهد. دیگر موضوعی که می‌تواند تاثیری منفی در ساخت پروژه داشته باشد، جو روانی حاکم بر کارمندان راکستار است. همه ما از مدیریت نادرست و کرانچ‌های شدید راکستار در پروژه‌های اخیرش آگاه هستیم. جو ناسالم در محیط کاری این شرکت، بسیاری از بازی‌سازان را از کار در این استودیو آمریکایی منصرف کرده است. حالا که اطلاعات زیادی از ساعت‌ها تلاش این بازی‌سازان لو رفته، فشار زیادی روی کارمندان راکستار قرار خواهد گرفت.

تبلیغات

پاول ساسکو (Pawel Sasko)، طراح ارشد مراحل بازی Cyberpunk 2077 از استودیو سی‌دی پراجکت (CD Projekt)، اینگونه وضعیت فعلی بازی‌سازان راکستار را توصیف کرده است:

اگر بدانید در حال حاضر چه چیزی در راکستار می‌گذرد، وحشت خواهید کرد. سال‌ها تلاش اکنون در حال نابودی، تجزیه و تحلیل، خارج شدن از برنامه و مسخره شدن است. صنعت بازی با این چرخه‌ی مخرب آشنایی خوبی دارد. در بدتر شدن شرایط دخیل نباشید و سعی کنید اطلاعات درز شده را در خفا نگه دارید.

شرکت سی‌دی پراجکت هم در سال‌های اخیر با فشار زیادی از سوی سازندگان رو‌به‌رو شده است. شاید نظر اخیر پاول ساسکو در خصوص GTA 6، یک نوع ابراز همدردی با سازندگان این بازی باشد. شما چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

DARKSIREN77KHEDER_Pro_Gamerبهزاد سالمیM.MTZephyrAmirhossein(بازرس)Jaber-shamsLeviMehran.Baمتینامیر حسینهادی صفاییArthurdamhazermeysambaliJin sakaiTlou part 2 game of the centuryInvisible bearded usermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا