هاست پرسرعت
بازی

نینتندو به مشتریانی که کارمندانش را آزار و اذیت کنند خدمات ارائه نمی‌دهد

نینتندو به مشتریانی که کارمندانش را آزار و اذیت کنند خدمات ارائه نمی‌دهد

شعبه ژاپنی نینتندو، قانون جدیدی را اجرا کرده است که کارکنان می‌توانند در صورت توهین مشتری، از تعمیر یا تعویض محصولات او خودداری کنند.

طبق گزارش کیودو نیوز، این شرکت دستور العمل‌های بخش تعمیرات خود را تغییر داده تا قانونی برای بازیکنان و مشتریان بی‌ادب وضع کند. این سایت گزارش می‌دهد:

هنگام پرس و جو در مورد یک محصول تعمیر شده، لطفا از استفاده از هر گونه اقدامی که به شخصیت اجتماعی کارمندان آسیب می‌رساند، خودداری کنید. اگر متوجه شویم که هر یک از این اقدامات انجام شده است، ممکن است از تعویض یا تعمیر آن محصول خودداری کنیم. همچنین در صورتی که شرکت این رفتار را مخرب تشخیص دهد، با پلیس، وکیل و غیره تماس گرفته و اقدام قضایی انجام خواهد داد.

به گفته نینتندو، اقداماتی که می‌تواند توهین تلقی شود عبارت است از: تهدید، اظهارات توهین‌آمیز یا تحقیر‌آمیز، تعرض به حریم شخصی، تقاضای بیش از حد مانند تعمیر رایگان پس از اتمام گارانتی، درخواست عذرخواهی از نینتندو یا کارکنان آن بدون دلیل معقول، تکرار بیش از حد همان درخواست یا شکایت، نظرات توهین‌آمیز در شبکه‌های اجتماعی یا سایت‌ها. یکی از اعضا روابط عمومی نینتندو به کیودو نیوز گفت:

ما حدس زدیم که به دلیل شهرت به وجود آمده در پاسخ صادقانه به مشتریان، آن‌ها قوانین جدید را درک خواهند کرد.

تبلیغات

بر اساس گزارش کیودو نیوز، هیچ قانونی در مورد آزار و اذیت مشتریان و کارکنان در ژاپن وجود ندارد، اما برخی از شرکت‌ها قوانین ضد آزار و اذیت را در شرایط و ضوابط خود گنجانده‌اند. اقدام نینتندو توسط یکی از مقامات وزارت بهداشت، کار و رفاه ژاپن مورد استقبال قرار گرفت. او گفت:

برخی از شرکت‌ها موضع قاطعانه‌ای در برابر این موضوع اتخاذ کرده‌اند که موثر خواهد بود.

هیرومی ایکوچی (Hiromi Ikeuchi)، استاد روانشناسی و مسائل اجتماعی دانشگاه کانسای، افزود:

در سال‌های اخیر، رسانه‌های اجتماعی، مکان آزار و اذیت صنایع مختلف بوده‌اند و نگرش‌های مصرف‌کنندگان نیز در حال تغییر است. در نتیجه، نینتندو با اتخاذ تصمیمی که جامعه آماده پذیرش آن بود، با موفقیت به کار خود ادامه می‌دهد.

الماس حرمسرای زئوس(Mmfb)🏴🏴🏴Dota2Parham_ShBehzaaadگیمر غمگینTHEVILo0ashil0oElliegod of warLonesome guy

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا