هاست پرسرعت
بازی

نینتندو سوییچ تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول خانگی تاریخ فرانسه شد

نینتندو سوییچ تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول خانگی تاریخ فرانسه شد

۶ سال از زمان عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد. همچنان این پلتفرم به رکوردشکنی‌های در زمینه‌ی فروش ادامه می‌دهد و اخیرا هم شاهد به ثبت رسیدن یکی دیگر از این رکوردها بودیم.

براساس گزارش BFMTV، شرکت نینتندو اعلام کرده که سوییچ به پرفروش‌ترین کنسول خانگی تاریخ کشور فرانسه تبدیل شده است. در سال ۲۰۲۲ حدود ۹۸۷ هزار سوییچ در فرانسه به فروش رسیده است. همچنین، مجموع فروش کنسول سوییچ در فرانسه تا امروز بیش از ۷.۱ میلیون دستگاه است. جالب است بدانید که پیش از این، رکورد پرفروش‌ترین کنسول تاریخ فرانسه در اختیار Wii، محصول شرکت نینتندو بود. در فرانسه در مجموع ۶.۳ میلیون دستگاه Wii به فروش رسید.

البته باید این نکته را یادآور شد که سوییچ پرفروش‌ترین کنسول تاریخ فرانسه به شمار نمی‌آید. چرا که آن رکورد در اختیار یک محصول دیگر شرکت Nintendo است. کنسول دستی DS با فروشی معادل ۱۰.۶ میلیون دستگاه به‌عنوان پرفروش‌ترین کنسول تاریخ کشور فرانسه معرفی می‌شود.

فیلیپ لویی (Philippe Lavoué)، مدیرعامل شعبه‌ی فرانسه شرکت نینتندو چندی پیش اعلام کرد که ۱۰.۵ درصد از جمعیت فرانسه دارای یک سوییچ هستند. باید به این نکته اشاره کرد که کشور فرانسه دارای جمعیت ۶۷ میلیون نفری است. درنهایت لویی گفت که به‌لطف بازی‌های Pokemon Legends: Arceus و Pokemon Scarlet and Violet، سری Pokemon به‌عنوان یک مجموعه‌ی کمتر شناخته‌شده در فرانسه، یک سال تاریخی را پشت سر گذاشته است.

در تاریخ ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) اعلام شد که فروش جهانی کنسول Nintendo Switch از ۱۱۴.۳۳ میلیون دستگاه عبور کرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا