هاست پرسرعت
بازی

هریسون فورد به دنیای سینمایی مارول پیوست

هریسون فورد به دنیای سینمایی مارول پیوست

هریسون فورد به دنیای سینمایی مارول پیوست تا جایگزین ویلیام هرت فقید و شخصیت به تصویر کشیده شده توسط وی باشد.

دنیای سینمایی مارول هر ساله تعداد زیادی از بازیگران تراز اول جهان را به سمت خود جذب می‌نماید. یکی از بازیگرانی که از روز نخست این فرنچایز در MCU حضور داشت، ویلیام هرت (William Hurt) می‌باشد که وظیفه ایفای نقش شخصیت ژنرال راس را بر عهده داشت که در کمال تاسف در سن 71 سالگی چشم از جهان فرو بست.

با این حال به خاطر ساخت فیلم Thunderbolts که بر روی گروهی از ابرشروران و ضدقهرمانان دنیای سینمایی مارول تمرکز خواهد داشت، این استودیو بیش از پیش به حضور شخصیت ژنرال راس نیاز دارد. همین مسئله باعث شده تا در تازه‌ترین گزارش منتشر شده شاهد پیوستن هریسون فورد (Harrison Ford) به MCU باشیم که طی یک قرارداد بلند مدت، نقشی پررنگ و تاثیرگذار در آینده این فرنچایز بزرگ ایفا خواهد کرد.

تبلیغات

البته که نقش‌آفرینی هریسون فورد تنها محدود به پروژه Thunderbolts نبوده و در عین پیوستن به جمع بازیگران Captain America: New World Order با حضور آنتونی مکی (Anthony Mackie)، قطعاً در باقی آثار سینمایی و تلویزیونی MCU نیز شاهد حضور او خواهیم بود.

فیلم Thunderbolts که توسط جیک شرایر (Jake Schreier) کارگردانی خواهد شد، برای اکران در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد 1403) در نظر گرفته شده است.

منبع: پالیگان

علی🇮🇷Hulk🇮🇷Ezio Auditore da FirenzeChris redfieldSaman_hkLonesome guyDARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا