هاست پرسرعت
بازی

هر آن‌چه از فصل دوم سریال Money Heist: Korea می‌دانیم

هر آن‌چه از فصل دوم سریال Money Heist: Korea می‌دانیم

کمپانی نتفلیکس فصل دوم سریال Money Heist: Korea را به زودی روانه سرویس استریم خود خواهد کرد و به همین دلیل نیز تمام اطلاعات مرتبط با آن را برای شما مهیا کرده‌ایم.

سریال اسپانیایی Money Heist را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین محصولات تاریخ سرویس استریم نتفلیکس خطاب کرد که رکوردهای بسیاری را از خود بر جای گذاشته است. این موفقیت باعث شد تا کمپانی نتفلیکس به دنبال ساخت مجموعه‌ای جدید از این فرنچایز با استفاده‌ از المان‌های شرقی باشد که Money Heist: Korea – Joint Economic Area نام گرفته و فصل نخست آن با امتیازات متوسطی روبرو شده است.

با وجود این که نسخه‌ کره‌ای تغییرات چندانی در داستان ایجاد نکرده و همان شخصیت‌ها و وقایع را با بازیگرانی جدید ارائه کرده است، اما بینندگان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و باعث شده تا این غول سرویس استریم به دنبال ساخت فصل‌های جدید آن باشد.

فصل دوم آن که به تازگی تیزر خود را دریافت کرده است، باعث هیجان طرفداران این فرنچایز تلویزیونی شده و به همین دلیل نیز تصمیم گرفتیم تا تمام اطلاعات مورد نیاز برای ادامه داستان این سریال را در اختیار شما بگذاریم.

داستان

تبلیغات
هر آن‌چه از فصل دوم سریال Money Heist: Korea می‌دانیم

فصل نخست از سریال Money Heist: Korea با نقشه پروفسور برای سرقت 4 تریلیارد وونی آغاز می‌شود که افرادی با سرگذشت‌های مختلف را گرد یکدیگر جمع کرده و به ضرابخانه مشترک بین کره جنوبی و شمالی حمله می‌کند. پس از ورود این تیم و گروگان گرفتن تمامی اعضای داخل این ضرابخانه، آن‌ها شروع به چاپ اسکناس‌هایی به ارزش 4 تریلیارد وون می‌نمایند که بنا به گفته‌های پروفسور، برنامه‌ای است تا اعتراض خود را به اقدامات دولت کره اعلام نماید.

در حالی که تیم این پروفسور در داخل ضرابخانه مشغول چاپ اسکانس و سر و کله زدن با ماموران و گروگان‌ها می‌باشند، او رابطه‌ای عاشقانه را با فرمانده پلیس آغاز کرده که برخلاف انتظارش پیش می‌رود. زیرا از یک سو او عاشق این زن شده و از سوی دیگر هر لحظه امکان برملایی هویتش وجود دارد.

اگر که این نسخه کره‌ای از سریال را بخواهیم تا مجموعه اصلی مقایسه کنیم، هنوز مسائل بسیاری وجود دارد که به آن‌ها پرداخته نشده و انتظار می‌رود که در فصل دوم شاهد به وقوع پیوستنشان باشیم. طبق تیزر منتشر شده می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که رابطه عاشقانه توکیو و دنور وارد مرحله جدیدی شده و از آن سو نیز دنور به یکی از گروگان‌ها وابستگی عاطفی پیدا می‌کند. در بیرون از ضرابخانه نیز شاهد تلاش فرمانده نیروهای پلیس برای کشف هویت پروفسور هستیم که می‌تواند به وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز منتهی گردد.

بازیگران

هر آن‌چه از فصل دوم سریال Money Heist: Korea می‌دانیم

با توجه به این موضوع که فصل اول و دوم سریال Money Heist: Korea به صورت یکپارچه کارگردانی شده است، پس قطعاً شاهد حضور تمامی بازیگران حضور یافته در فصل نخست خواهیم بود. با این حال طبق روندی که سریال اصلی طی کرده بود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به مرور شاهد اضافه شدن شخصیت‌های جدید دیگر باشیم که داستان را وارد فاز تازه‌ای خواهند کرد.

یو جی-ته (Yoo Ji-tae) در نقش پروفسور و یونجین کیم (Yunjin Kim) در نقش فرمانده نیروهای پلیس به عنوان نقش‌های اصلی این مجموعه در فصل دوم حضور پیدا خواهند کرد. در کنار این دو شاهد حضور بازیگران دیگری همچون پارک هه-سو (Park Hae-soo)، جون جونگ-سو (Jeon Jong-seo)، لی وون-جونگ (Lee Won-jong)، کیم جی-هون (Kim Ji-hoon)، جانگ یون-جو (Jang Yoon-ju)، لی هیون-وو (Lee Kyu-ho) و کیم جی-هون (Kim Ji-hun) خواهیم بود.

تاریخ پخش

هر آن‌چه از فصل دوم سریال Money Heist: Korea می‌دانیم

با وجود این که مخاطبین انتظار وقایع کاملاً جدید و متفاوتی را از سریال Money Heist: Korea داشتند، اما نتفلیکس با کمترین ریسک ممکن سعی کرد تا به موفقیت سریال اصلی دست پیدا نماید. علی‌رغم انتقاداتی که به فصل نخست این مجموعه کره‌ای وارد شده است، اما آمار منتشر شده از سوی نتفلیکس خلاف این موضوع را ثابت کرده و به نظر می‌رسد که مخاطبین زمان بسیاری را صرف تماشای آن کرده‌اند.

با این حال انتظار می‌رود که نتفلیکس در فصل دوم سریال Money Heist: Korea بتواند کاستی‌ها و اشکالات فصل نخست را تا حد ممکن رفع نموده و محصول بهتری را برای مخاطبین خود به ارمغان بیاورد.

طبق اعلامیه رسمی از سوی این کمپانی، فصل دوم سریال Money Heist: Korea با 6 قسمت در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

منبع: مووی‌وب

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا