هاست پرسرعت
خودرو

هزینه‌های نگهداری تسلا مدل Y پس از ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد چقدر است؟

هزینه‌های نگهداری تسلا مدل Y پس از ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد چقدر است؟

هزینه‌های نگهداری خودروهای برقی به ویژه محصولات تسلا و از جمله مدل Y جزو موارد خبرساز چند سال اخیر بوده است. می‌خواهیم بدانیم این خودروی بدون آلایندگی پس از ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد چه هزینه‌هایی روی دست مالک خواهد گذاشت.

Gjeebs به عنوان یکی از فعالان شبکه اجتماعی یوتیوب و مالک تسلا مدل Y تجربه مالکیت خود پس از طی ۸۰ هزار کیلومتر را به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو جزئیات مربوط به مالکیت و استهلاک یک دستگاه مدل Y سال ۲۰۲۲ را خواهید دید. او همچنین اطلاعاتی درباره قطعات یدکی کراس اوور برقی تسلا را منتشر کرده است. تسلا مدل Y هم‌اکنون پرفروش‌ترین خودروی برقی آمریکا بوده و از نظر فروش در سال ۲۰۲۲ برادر سدان خود یعنی مدل ۳ را پشت سر گذاشته است. ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت پیش‌بینی کرده مدل Y به پرفروش‌ترین خودروی این شرکت تبدیل خواهد شد و به نظر می‌رسد حق با او بوده است. این در حالی است که تصور می‌شد مدل Y بر پایه پلتفرمی جدید و با طراحی متفاوت رونمایی خواهد شد اما پس از رونمایی دیدیم که مدل Y در واقع نسخه قدبلند از مدل ۳ است.

هزینه‌های نگهداری تسلا مدل Y پس از ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد چقدر است؟

با این وجود مدل Y نه تنها در آمریکا پرفروش ظاهر شده بلکه در اروپا نیز رکوردهای جدیدی بر جای گذاشته است. در واقع به لطف استقبال زیاد از این خودرو در آمریکا، اروپا و دیگر بازارها، کراس اوور بدون آلایندگی تسلا به یکی از پرفروش‌ترین خودروهای دنیا بدل شده است. ویدئوی جدید Gjeebs اطلاعات مفید زیادی دارد چراکه اگر به دنبال یک خودروی جدید باشید بی‌شک بهترین راه برای کسب اطلاعات درباره آن مراجعه به تجربیات واقعی مالکان خواهد بود. تا زمانی که خودروی مدنظر خود را از دوست و آشنا قرض نکنید، تماشای ویدئویی همچون Gjeebs بهترین راهکار به نظر خواهد رسید.

هزینه‌های نگهداری تسلا مدل Y پس از ۸۰ هزار کیلومتر کارکرد چقدر است؟

به خاطر تخفیف‌های قابل‌توجهی که تسلا ارائه کرده، میزان فروش آن به‌شدت بالا رفته است. قیمت پایه مدل Y از ۶۵۹۹۰ به ۵۲۹۹۰ دلار کاهش یافته و اگر مشوق‌های ۷۵۰۰ دلاری را نیز در نظر بگیرید این خودرو با تخفیفی بالای ۲۰ هزار دلار در دسترس خواهد بود. البته به نظر نمی‌رسد تسلا این تخفیف‌ها را برای مدت زیادی اعمال کند چراکه تقاضا بالاست و موجودی انبارها نیز کم گزارش می‌شود. همچنین قانون مشوق مالیاتی خودروهای برقی در مارس ۲۰۲۳ تغییر خواهد کرد. اگر فردی به دنبال خرید محصولات این برند باشد هم‌اکنون بهترین زمان برای خرید خواهد بود و برای فهمیدن هزینه‌های نگهداری تسلا مدل Y نیز می توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا