هزینه و اجرت تعمیرات انواع ماشین وانت – ۱۴۰۲
ردیف | شرح خدمات | تندر وانت |
۱ | تعمیر کامل موتور | ۴۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲ | تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) | ۳۵,۲۰۰,۰۰۰ |
۳ | پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی | ۲۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴ | تعمیر کامل سر سیلندر | ۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۵ | تعویض اورینگ منیفولد هوا | ۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۶ | تعویض واشر منیفولد دود | ۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۷ | تعویض واشر گلویی اگزوز | ۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۸ | تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ | ۱۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۹ | باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰ | تعویض فشنگی روغن | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۱ | تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲ | تعویض تسمه تایمینگ | ۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۱۳ | تعویض تسمه دینام | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۴ | تعویض تسمه کولر | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۵ | باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۶ | تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ | تعویض کاتالیست | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۸ | باز و بست کوئل جهت تعویض شمع | ۸۵۰,۰۰۰ |
۱۹ | باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۰ | تعویض هوزینگ ترموستات | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۱ | تعویض ترموستات | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ | تعویض رادیاتور آب | ۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۲۳ | تعویض منبع انبساط | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۲۴ | هواگیری و ریختن ضدیخ | ۷۰۰,۰۰۰ |
۲۵ | تعویض شلنگ از منبع به سه راهی | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۲۶ | تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط | ۸۵۰,۰۰۰ |
۲۷ | تعویض شیلنگ بالای رادیاتور | ۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۸ | تعویض شیلنگ پایین رادیاتور | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۹ | تعویض شیلنگ بخاری کوتاه | ۸۵۰,۰۰۰ |
۳۰ | تعویض شیلنگ بخاری بلند | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۱ | تعویض فشنگی آب | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۳۲ | تعویض دسته موتور راست | ۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۳۳ | تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۴ | تعویض دسته موتور شاتونی | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۳۵ | تعویض باک بنزین | توافقی |
۳۶ | تعویض پمپ بنزین | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷ | تعویض فیلتر بنزین | ۷۰۰,۰۰۰ |
۳۸ | تعویض لوله رفت بنزین | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۹ | تعویض لوله برگشت بنزین | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۰ | تعویض منبع کنیستر | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۱ | تعمیر کامل گیربکس | ۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۲ | تعویض کیت کلاچ | ۹,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۳ | تعویض سیم کلاچ | ۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۴۴ | تعویض لیور دنده | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۵ | تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس | ۱۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۶ | تعویض سنسور کیلومتر | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۷ | باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ | ۱۰,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۸ | باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۹ | باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس | ۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۰ | تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ | تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۳ | تعویض رام زیر موتور | ۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ | تعویض کمک های جلو هر عدد | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۵ | باز و بستن طبق هر دو طرف | ۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ | تعویض موج گیر جلو هر طرف | ۸۰۰,۰۰۰ |
۵۷ | تعویض قرقری فرمان هر طرف | ۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۸ | تعویض سیبک فرمان هر طرف | ۹۰۰,۰۰۰ |
۵۹ | تعویض سیبک زیر کمک هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۰ | تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل | ۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۱ | تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف | ۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲ | تعویض کامل اکسل (ABS) | ۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۳ | میزان فرمان دستی | ۸۵۰,۰۰۰ |
۶۴ | میزان فرمان با دستگاه | ۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۵ | تعویض کمک عقب هر طرف | ۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۶۶ | تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۷ | تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ | باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان | ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۹ | تعویض پمپ هیدرولیک | ۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۷۰ | تعمیر پمپ هیدرولیک | ۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۲ | تعویض منبع هیدرولیک | ۸۵۰,۰۰۰ |
۷۳ | تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک | ۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ | تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک | ۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۷۵ | تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان | ۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۶ | تعویض پایه دینام | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۷ | تعویض گردگیر فرمان چپ | ۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۸ | تعویض گردگیر فرمان راست | ۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۹ | تنظیم غربیلک فرمان | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۰ | تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک | ۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۱ | تعویض چهارشاخه فرمان | ۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۲ | باز و بستن تلسکوپی فرمان | ۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۳ | تعویض فشنگی هیدرولیک | ۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۸۴ | تعویض بوستر و باز و بستن gsxr | ۴,۳۵۰,۰۰۰ |
۸۵ | تعویض موتور ABS و کالیبراسیون | ۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۸۶ | تعویض سنسور ABS چرخ جلو | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۸۷ | تعویض پمپ ترمز | ۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۸ | تعویض کالیپر چرخ جلو | ۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۹ | تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف | ۱,۹۵۰,۰۰۰ |
۹۰ | تعویض شلنگ ترمز جلو | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۱ | تعویض لنت جلو دو طرف | ۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۲ | بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳ | تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۴ | تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۵ | تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف | ۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۶ | تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف | ۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۷ | تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف | ۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۸ | تعویض سیم ترمز دستی راست | ۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۹۹ | تعویض سیم ترمز دستی چپ | ۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۱۰۰ | تعویض تفنگی ترمز دستی | ۲,۴۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr