هزینه و اجرت تعمیرات انواع ماشین وانت – ۱۴۰۲
ردیف |
شرح خدمات |
تندر وانت |
۱ |
تعمیر کامل موتور |
۴۴,۸۰۰,۰۰۰ |
۲ |
تعمیر نیم موتور (سر سیلندر و کارتل) |
۳۵,۲۰۰,۰۰۰ |
۳ |
پیاده و سوار کردن موتور جهت شاسی کشی |
۲۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴ |
تعمیر کامل سر سیلندر |
۱۷,۶۰۰,۰۰۰ |
۵ |
تعویض اورینگ منیفولد هوا |
۳,۱۰۰,۰۰۰ |
۶ |
تعویض واشر منیفولد دود |
۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۷ |
تعویض واشر گلویی اگزوز |
۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۸ |
تعویض واشر کارتل و توری اویل پمپ |
۱۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۹ |
باز و بسته کردن کارتل و تعویض اویل پمپ |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۰ |
تعویض فشنگی روغن |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۱۱ |
تعویض واتر پمپ و باز و بستن تسمه تایم |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۱۲ |
تعویض تسمه تایمینگ |
۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۱۳ |
تعویض تسمه دینام |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۴ |
تعویض تسمه کولر |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۱۵ |
باز و بسته کردن تسمه دینام و فولی سر میل لنگ |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۶ |
تعویض تسمه سفت کن و غلتک ها |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۱۷ |
تعویض کاتالیست |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۱۸ |
باز و بست کوئل جهت تعویض شمع |
۸۵۰,۰۰۰ |
۱۹ |
باز و بست متعلقات جهت تعویض انژکتور |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۲۰ |
تعویض هوزینگ ترموستات |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۱ |
تعویض ترموستات |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۲۲ |
تعویض رادیاتور آب |
۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۲۳ |
تعویض منبع انبساط |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۲۴ |
هواگیری و ریختن ضدیخ |
۷۰۰,۰۰۰ |
۲۵ |
تعویض شلنگ از منبع به سه راهی |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۲۶ |
تعویض شلنگ از رادیاتور به منبع انبساط |
۸۵۰,۰۰۰ |
۲۷ |
تعویض شیلنگ بالای رادیاتور |
۱,۵۰۰,۰۰۰ |
۲۸ |
تعویض شیلنگ پایین رادیاتور |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۹ |
تعویض شیلنگ بخاری کوتاه |
۸۵۰,۰۰۰ |
۳۰ |
تعویض شیلنگ بخاری بلند |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۱ |
تعویض فشنگی آب |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۳۲ |
تعویض دسته موتور راست |
۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۳۳ |
تعویض دسته موتور چپ (زیر باتری) |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۴ |
تعویض دسته موتور شاتونی |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۳۵ |
تعویض باک بنزین |
توافقی |
۳۶ |
تعویض پمپ بنزین |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۳۷ |
تعویض فیلتر بنزین |
۷۰۰,۰۰۰ |
۳۸ |
تعویض لوله رفت بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۳۹ |
تعویض لوله برگشت بنزین |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
۴۰ |
تعویض منبع کنیستر |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۱ |
تعمیر کامل گیربکس |
۲۳,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۲ |
تعویض کیت کلاچ |
۹,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۳ |
تعویض سیم کلاچ |
۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۴۴ |
تعویض لیور دنده |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۴۵ |
تعویض دنده کیلومتر داخل گیربکس |
۱۹,۶۰۰,۰۰۰ |
۴۶ |
تعویض سنسور کیلومتر |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۴۷ |
باز و بست گیربکس جهت تعویض کاسه نمد ته میل لنگ |
۱۰,۱۰۰,۰۰۰ |
۴۸ |
باز و بستن پلوس راست و تعویض کاسه نمد پلوس |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۹ |
باز و بستن پلوس چپ و تعویض کاسه نمد پلوس |
۴,۵۰۰,۰۰۰ |
۵۰ |
تعویض سرپلوس یا گردگیر پلوس |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۱ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس راست |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۲ |
تعویض مشعلی یا گردگیر پلوس چپ |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۳ |
تعویض رام زیر موتور |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۴ |
تعویض کمک های جلو هر عدد |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۵۵ |
باز و بستن طبق هر دو طرف |
۳,۳۰۰,۰۰۰ |
۵۶ |
تعویض موج گیر جلو هر طرف |
۸۰۰,۰۰۰ |
۵۷ |
تعویض قرقری فرمان هر طرف |
۱,۷۰۰,۰۰۰ |
۵۸ |
تعویض سیبک فرمان هر طرف |
۹۰۰,۰۰۰ |
۵۹ |
تعویض سیبک زیر کمک هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۰ |
تعویض لاستیک های چاکدار موج گیر با بوش میل تعادل |
۱,۲۰۰,۰۰۰ |
۶۱ |
تعویض بلبرینگ چرخ جلو و باز و بستن سگدست هر طرف |
۳,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۲ |
تعویض کامل اکسل (ABS) |
۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۳ |
میزان فرمان دستی |
۸۵۰,۰۰۰ |
۶۴ |
میزان فرمان با دستگاه |
۱,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۵ |
تعویض کمک عقب هر طرف |
۱,۳۵۰,۰۰۰ |
۶۶ |
تعویض بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۲,۱۰۰,۰۰۰ |
۶۷ |
تعویض محور بلبرینگ چرخ عقب هر طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۸ |
باز و بستن جعبه فرمان و تعمیر کامل جعبه فرمان |
۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۶۹ |
تعویض پمپ هیدرولیک |
۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۷۰ |
تعمیر پمپ هیدرولیک |
۵,۹۰۰,۰۰۰ |
۷۲ |
تعویض منبع هیدرولیک |
۸۵۰,۰۰۰ |
۷۳ |
تعویض شلنگ فشار قوی هیدرولیک |
۴,۲۰۰,۰۰۰ |
۷۴ |
تعویض شلنگ فشار ضعیف هیدرولیک |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۷۵ |
تعویض شلنگ هیدرولیک از منبع به جعبه فرمان |
۲,۲۵۰,۰۰۰ |
۷۶ |
تعویض پایه دینام |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۷۷ |
تعویض گردگیر فرمان چپ |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۸ |
تعویض گردگیر فرمان راست |
۱,۸۰۰,۰۰۰ |
۷۹ |
تنظیم غربیلک فرمان |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۸۰ |
تعمیر کامل جلوبندی بدون کمک |
۵,۵۰۰,۰۰۰ |
۸۱ |
تعویض چهارشاخه فرمان |
۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۲ |
باز و بستن تلسکوپی فرمان |
۴,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۳ |
تعویض فشنگی هیدرولیک |
۱,۰۵۰,۰۰۰ |
۸۴ |
تعویض بوستر و باز و بستن gsxr |
۴,۳۵۰,۰۰۰ |
۸۵ |
تعویض موتور ABS و کالیبراسیون |
۳,۹۵۰,۰۰۰ |
۸۶ |
تعویض سنسور ABS چرخ جلو |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۸۷ |
تعویض پمپ ترمز |
۲,۸۰۰,۰۰۰ |
۸۸ |
تعویض کالیپر چرخ جلو |
۱,۶۵۰,۰۰۰ |
۸۹ |
تعویض دیسک چرخ جلو هر طرف |
۱,۹۵۰,۰۰۰ |
۹۰ |
تعویض شلنگ ترمز جلو |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۱ |
تعویض لنت جلو دو طرف |
۱,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۲ |
بازدید لنت چهار چرخ و رگلاژ ترمز دستی |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۳ |
تعویض سنسور ABS چرخ عقب هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۴ |
تعویض کاسه چرخ عقب هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۵ |
تعویض سیلندر ترمز چرخ عقب هر طرف |
۱,۳۰۰,۰۰۰ |
۹۶ |
تعویض شلنگ ترمز عقب هر طرف |
۱,۱۵۰,۰۰۰ |
۹۷ |
تعویض لنت عقب کاسه ای دو طرف |
۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۹۸ |
تعویض سیم ترمز دستی راست |
۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۹۹ |
تعویض سیم ترمز دستی چپ |
۱,۵۵۰,۰۰۰ |
۱۰۰ |
تعویض تفنگی ترمز دستی |
۲,۴۰۰,۰۰۰ |
مجله خبری gsxr